Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1116055

Negdje u inojezičnom hrvatskom. Poezija i projekt u poučavanju jezika


Cvitanušić, Tvico Jelena; Đurđević, Ranka
Negdje u inojezičnom hrvatskom. Poezija i projekt u poučavanju jezika // Romanoslavica, 52 (2016), 2; 147-161 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 1116055 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Negdje u inojezičnom hrvatskom. Poezija i projekt u poučavanju jezika
(SOMEWHERE IN CROATIAN L2 Poetry and project in language teaching)

Autori
Cvitanušić, Tvico Jelena ; Đurđević, Ranka

Izvornik
Romanoslavica (0557-272X) 52 (2016), 2; 147-161

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
projektna nastava, komunikacijska i međukulturna kompetencija, poezija, razine B1 i B2
(project learning, communicative and intercultural competence, poetry, levels B1 i B2)

Sažetak
Prema mišljenju mnogih didaktičara učenicima jezika nužno je omogućiti sudjelovanje u projektnome radu s ciljem razvijanja opće komunikacijske i međukulturne kompetencije. U ovom se radu prikazuje kako je književnoumjetnički tekst Danijela Dragojevića, jednog od najvažnijih predstavnika suvremenoga hrvatskog pjesništva, poslužio u tu svrhu. Pjesme su odabrane iz njegove zbirke Negdje, a kao argument za odabir ovog autora i njegova stvaralaštva navode se riječi Miljenka Jergovića: „Danijel Dragojević pisac je vrlo jednostavnih, jasnih rečenica. (...) Ničega hermetičnog i zatvorenog u njegovim pjesmama nema: jezičnih bizarnosti, hiperintelektualizama, pjesničke dreke i kalambura, čudnih i nemogućih slika.“ Sudionici projekta polaznici su stupnjeva B1 i B2, odnedavno opisanih u priručnicima Hrvatski B1 i Hrvatski B2. Polaznik koji je ovladao razinom B1 smatra se ne više temeljnim, već samostalnim korisnikom jezika, koji sposobnost čitanja i razumijevanja poezije na jeziku koji uči može doživjeti kao veliku nagradu za svoj uloženi trud. Polaznik na razini B2 vrlo je kompetentan samostalni korisnik jezika, koji u poeziji na ciljnom jeziku može pronaći dodatnu motivaciju za nastavak učenja i napredovanje na razinu iskusnoga korisnika jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija

Napomena
Volumul cuprinde comunicări prezentate la
Simpozionul internațional „Zilele
culturilor slave în România”, București, 2-3
octombrie 2015



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelena Cvitanušić (autor)

Avatar Url Ranka Đurđević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cvitanušić, Tvico Jelena; Đurđević, Ranka
Negdje u inojezičnom hrvatskom. Poezija i projekt u poučavanju jezika // Romanoslavica, 52 (2016), 2; 147-161 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Cvitanušić, T. & Đurđević, R. (2016) Negdje u inojezičnom hrvatskom. Poezija i projekt u poučavanju jezika. Romanoslavica, 52 (2), 147-161.
@article{article, year = {2016}, pages = {147-161}, keywords = {projektna nastava, komunikacijska i me\djukulturna kompetencija, poezija, razine B1 i B2}, journal = {Romanoslavica}, volume = {52}, number = {2}, issn = {0557-272X}, title = {Negdje u inojezi\v{c}nom hrvatskom. Poezija i projekt u pou\v{c}avanju jezika}, keyword = {projektna nastava, komunikacijska i me\djukulturna kompetencija, poezija, razine B1 i B2} }
@article{article, year = {2016}, pages = {147-161}, keywords = {project learning, communicative and intercultural competence, poetry, levels B1 i B2}, journal = {Romanoslavica}, volume = {52}, number = {2}, issn = {0557-272X}, title = {SOMEWHERE IN CROATIAN L2 Poetry and project in language teaching}, keyword = {project learning, communicative and intercultural competence, poetry, levels B1 i B2} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font