Turističko brendiranje destinacije na primjeru Podravine (CROSBI ID 291995)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Baćac, Robert ; Demonja, Damir
hrvatski
Turističko brendiranje destinacije na primjeru Podravine
Podravina kao kulturno-povijesni pojam prepoznatljivo je zemljopisno područje u Republici Hrvatskoj koje obuhvaća teritorij između rijeke Drave, gore Bilogore i Kalničkog gorja. Danas je ovo područje dio jedinstvene administrativne i političke cjeline Koprivničko-križevačke županije. U turističkom smislu Podravina predstavlja zasebnu cjelinu, posebno povijesno, kulturno, prirodno i socijalno odredište s vlastitim specifičnostima i resursima. Turistički gledano, Podravina još nije iskoristila svoju konkurentsku prednost s obzirom na brendiranje, odnosno izgradnju prepoznatljivog imidža te tržišnu prepoznatljivost i pozicioniranost. Brendiranje Podravine predstavlja osmišljavanje konkurentnog identiteta koje će diferencirati ovo odredište od svih drugih. Sam brend određuju osnovne karakteristike odredišta, njegove prednosti koje proizlaze iz resursne osnove, što je njegova osobnost, i čine ga prepoznatljivim i različitim od konkurenata. U tom smislu potrebno je detektirati i definirati Točke jednakosti (Points of Parity) i Točke različitosti (Points of Difference) temeljem kojih bi odredište Podravina izgradila svoje vrijednosti i prepoznatljivosti u turističkom smislu. Za uspješno brendiranje Podravine kao turističkog odredišta potrebno će biti definirati čimbenike brendiranja koji su ključni za izgradnju brenda.
Podravina, turizam, brendiranje, prepoznatljivost odredišta, turističko pozicioniranje
nije evidentirano
engleski
Tourist Destination Branding: The Example of Podravina
nije evidentirano
Podravina, tourism, branding, destination recognition, tourist positioning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
19 (3)
2021.
195-210
objavljeno
1334-2312
1848-8676
10.31192/np.19.1.14
Povezanost rada
Etnologija i antropologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti