Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Turističko brendiranje destinacije na primjeru Podravine (CROSBI ID 291995)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Baćac, Robert ; Demonja, Damir Turističko brendiranje destinacije na primjeru Podravine // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 19 (2021), 3; 195-210. doi: 10.31192/np.19.1.14

Podaci o odgovornosti

Baćac, Robert ; Demonja, Damir

hrvatski

Turističko brendiranje destinacije na primjeru Podravine

Podravina kao kulturno-povijesni pojam prepoznatljivo je zemljopisno područje u Republici Hrvatskoj koje obuhvaća teritorij između rijeke Drave, gore Bilogore i Kalničkog gorja. Danas je ovo područje dio jedinstvene administrativne i političke cjeline Koprivničko-križevačke županije. U turističkom smislu Podravina predstavlja zasebnu cjelinu, posebno povijesno, kulturno, prirodno i socijalno odredište s vlastitim specifičnostima i resursima. Turistički gledano, Podravina još nije iskoristila svoju konkurentsku prednost s obzirom na brendiranje, odnosno izgradnju prepoznatljivog imidža te tržišnu prepoznatljivost i pozicioniranost. Brendiranje Podravine predstavlja osmišljavanje konkurentnog identiteta koje će diferencirati ovo odredište od svih drugih. Sam brend određuju osnovne karakteristike odredišta, njegove prednosti koje proizlaze iz resursne osnove, što je njegova osobnost, i čine ga prepoznatljivim i različitim od konkurenata. U tom smislu potrebno je detektirati i definirati Točke jednakosti (Points of Parity) i Točke različitosti (Points of Difference) temeljem kojih bi odredište Podravina izgradila svoje vrijednosti i prepoznatljivosti u turističkom smislu. Za uspješno brendiranje Podravine kao turističkog odredišta potrebno će biti definirati čimbenike brendiranja koji su ključni za izgradnju brenda.

Podravina, turizam, brendiranje, prepoznatljivost odredišta, turističko pozicioniranje

nije evidentirano

engleski

Tourist Destination Branding: The Example of Podravina

nije evidentirano

Podravina, tourism, branding, destination recognition, tourist positioning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

19 (3)

2021.

195-210

objavljeno

1334-2312

1848-8676

10.31192/np.19.1.14

Povezanost rada

Etnologija i antropologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti

Poveznice
Indeksiranost