Načini podučavanja informacijske pismenosti u narodnim knjižnicama i primjeri dobre prakse (CROSBI ID 440037)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Profaca, Dorotea
Juric, Mate
hrvatski
Načini podučavanja informacijske pismenosti u narodnim knjižnicama i primjeri dobre prakse
Rad se fokusira na informacijsku pismenost te povezanost pojma s narodnim knjižnicama. Početak se sastoji od definiranja pojma i modela koji se uz njega vežu te koji djeluju kao koraci u rješavanju problema i donošenju odluka. Nadalje, rad se bavi ulogom narodnih knjižnica i na koje sve načine one pridonose u razvoju vještina i sposobnosti ove pismenosti. Cilj ovog rada je istražiti koju ulogu ima narodna knjižnica s informacijskom pismenošću, s kojim se izazovima može susresti pritome te pomoću primjera uspješnog programa, suradnje te informacijske usluge prikazati kako knjižnice prenose korisnicima znanja i vještine vezane za informacijsku pismenost, a koje mogu koristiti u svakodnevnom životu. Svrha je ukazati na uspješnost podučavanja informacijske pismenosti u knjižnicama kao ustanovama koje imaju obrazovnu ulogu.
Načini podučavanja informacijske pismenosti u narodnim knjižnicama i primjeri dobre prakse
nije evidentirano
engleski
Information literacy in public libraries and examples of good practice
nije evidentirano
literacy, information literacy, public library, users, information skills
nije evidentirano
Podaci o izdanju
26
25.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Odjel za informacijske znanosti
Zadar