Studentske navike učenja i uloga Sveučilišne knjižnice (CROSBI ID 440034)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Juras, Valentina
Juric, Mate
hrvatski
Studentske navike učenja i uloga Sveučilišne knjižnice
U ovome radu se na početku govori o učenju, definiciji pojma učenja te nekim temeljnim načelima učenja. Objašnjeni su psihološki faktori u procesu učenja, te načini učenja vezani uz kontekst studiranja. Zatim se objašnjava uloga knjižnice kao posrednika između studenta i njegovih navika učenja. U istom dijelu se navode razlozi odabira knjižnice kao mjesta za učenje te izvora sadržaja na temelju prijašnjih istraživanja. Naglašava se uloga knjižnice u procesu učenja te se navode primjeri inozemnih knjižnica. Istraživanje je provedeno putem online ankete gdje se ispituje studente o njihovim navikama učenja te razlozima i načinima korištenja knjižnice u svrhu učenja. Rezultati potvrđuju važnu ulogu knjižnice kao mjesta za učenje, uz specifične i učinkovite strategije učenja koje studenti primjenjuju u takvom okruženju.
navike učenja ; sveučilišna knjižnica ; studenti ; strategije učenja ; knjižnica
nije evidentirano
engleski
Student learning habits and the role of the University Library
nije evidentirano
learning habits ; university library ; students ; learning strategies ; library
nije evidentirano
Podaci o izdanju
30
03.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Odjel za informacijske znanosti
Zadar