Informacijska pismenost i cjeloživotno obrazovanje (CROSBI ID 440031)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Puškarić, Ivana
Juric, Mate
hrvatski
Informacijska pismenost i cjeloživotno obrazovanje
Tema ovog završnog rada je Informacijska pismenost i cjeloživotno obrazovanje. Cilj je utvrditi u kakvom su odnosu ova dva pojma, ali i kakvo je stanje u Hrvatskoj po pitanju razvoja informacijske pismenosti i cjeloživotnog obrazovanja te kako knjižničari mogu utjecati na informacijsko opismenjavanje. U prvom dijelu rada ukratko se objašnjavaju osnovni pojmovi informacijska pismenost i cjeloživotno obrazovanje, daje se definicija, pregled zakonodavnog okvira po pitanju cjeloživotnog obrazovanja, donosi kratak povijesni razvoj informacijske pismenosti u svijetu i Hrvatskoj te se daje prikaz aktualnog stanja po pitanju informacijske pismenosti u Republici Hrvatskoj. Ovaj rad bavi se i ulogom knjižničara u informacijskom opismenjavanju, ali i cjeloživotnom obrazovanju. U radu se navode i primjeri dobre prakse iz područja cjeloživotnog obrazovanja. Završni dio rada bavi se odnosom obrazovnog sustava i informacijske pismenosti, a rad donosi i neka od mogućih rješenja na koji način informacijsku pismenost jače implementirati u obrazovni sustav. Ta rješenja na tragu su glavnih autora korištenih u literaturi koji smatraju kako je informacijska pismenost pismenost za 21. stoljeće te bi stoga informacijska pismenost trebala postati zastupljenija u školskim kurikulumima.
informacijska pismenost, cjeloživotno obrazovanje, knjižničarstvo, kurikul
nije evidentirano
engleski
Information literacy and lifelong education
nije evidentirano
information literacy, lifelong education, librarianship, curriculum
nije evidentirano
Podaci o izdanju
33
28.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Odjel za informacijske znanosti
Zadar