Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Čitateljske navike djece s obzirom na mjesto stanovanja i socioekonomski status (CROSBI ID 440028)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vrbatović, Antonia Čitateljske navike djece s obzirom na mjesto stanovanja i socioekonomski status / Juric, Mate (mentor); Zadar, Odjel za informacijske znanosti, . 2019

Podaci o odgovornosti

Vrbatović, Antonia

Juric, Mate

hrvatski

Čitateljske navike djece s obzirom na mjesto stanovanja i socioekonomski status

Svrha istraživanja čitalačkih navika djece je determinirati faktore utjecaja na čitalačke navike i odnos djece prema čitanju općenito. Cilj rada je ukazati na čitalačke navike osnovnoškolaca te kroz analizu navika i preferencija te stavova ukazati na najznačajnije faktore u okolini djece poput stanovanja, socioekonomskog statusa te pohađanje vrtića. Čitanje je vještina koja se razvija od malih nogu upoznavanjem govora i slova. Učimo i obrazujemo se čitanjem, a čitalačka navika se razvija tijekom vremena pod utjecajem niza faktora od onih kontrolabilnih do nekontrolabilnih. Istraživanje čitalačkih navika provedeno je anketiranjem osnovnoškolaca te primjenom statističkih metoda u determiniranju faktora utjecaja na čitalačke navike. Istraživanjem navika, percepcija te ponašanja djece u osnovnoj školi, kada je u pitanju čitanje, ukazalo je na relativno nisku razinu učestalosti čitanja lektire i čitanja u slobodno vrijeme. Uzroke tome moguće je tražiti u smanjenju slobodnog vremena te tehnološkom napretku koji mnoge sadržaje čini dostupnijima te djeca teže do potrebnih informacija doći brže i uz manje truda ne uviđajući koristi od čitanja i samostalnog razvijanja razmišljanja tijekom čitanja. Osvrtom na rezultate istraživanja ; koji su determinirali faktore utjecaja na čitalačke navike kod djece, dan je doprinos razumijevanju ove problematike s mogućnošću razvoja novih modela i tehnika u metodama koje koristi obrazovni sustav te prezentacije obrazovnog programa u školama.

mjesto stanovanja ; lektire ; čitanje ; navike

nije evidentirano

engleski

Reading habits of children with respect to place of residence and socioeconomic status

nije evidentirano

place of residence ; reading ; habits

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

29.03.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Odjel za informacijske znanosti

Zadar

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti