Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Etika u marketingu: Komuniciranje oglašavanjem s posebnim osvrtom na djecu (CROSBI ID 69010)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Ćurković Nimac, Jasna ; Osmančević, Leali Etika u marketingu: Komuniciranje oglašavanjem s posebnim osvrtom na djecu // Sve provjeravajte: dobro zadržite! (1 Sol 5, 21) - Kršćanka etika u dijalogu sa suvremenim svijetom : zbornik u čast prof. dr. sc. Josipa Grbca u povodu 65.godine života / Valković, Jerko (ur.). Zagreb: Kršćanska sadašnjost, 2021. str. 191-206 doi: 658.8:174

Podaci o odgovornosti

Ćurković Nimac, Jasna ; Osmančević, Leali

hrvatski

Etika u marketingu: Komuniciranje oglašavanjem s posebnim osvrtom na djecu

Potrošačko društvo je u 21. stoljeću dovelo do stvaranja novih oblika i razvoja društva, posebice u području propitivanja uloge etike i etičnog djelovanja suvremenog čovjeka-potrošača, kao i otvorilo čitav niz pitanja u području neuromarketinga, etike poslovanja i uloge masovnih medija te njihove povezanosti s oglašivačkom industrijom i djecom kao najranjivijom publikom, ali i potencijalnim budućim vjernim potrošačima. Ova i slična pitanja predmet su brojnih domaćih i međunarodnih istraživanja što ukazuje na njihovu aktualnost, relevantnost i kontinuiranu potrebu za propitivanjem uzroka i posljedica brzorastućeg potrošačkog društva. Rad će dati pregled temeljnih pojava u području marketinga i oglašavanja s naglaskom na mjesto, ulogu i važnost etike te će dati i poseban osvrt na temu oglašavanja i djece te oglašivačkih tehnika zbog kojih djeca od djetinjstva do odrasle dobi postaju i ostaju vjerni potrošači te slijedom navedenoga jedna od glavnih ciljanih publika oglašivača. Rad će obuhvatiti i prisutne mitove u društvu, posebice u području marketinga i poslovanja te ih povezati s aktualnim stanjem u razvijenim zemljama. Cilj rada je pružiti sveobuhvatan uvid u spomenute teme sa stajališta etike kao filozofske discipline koja je stavljena u različite kontekste marketinga i oglašavanja.

etika ; marketing ; neuromarketing ; oglašavanje ; medijska etika ; djeca

nije evidentirano

engleski

Ethics in marketing: Advertising Communication towards Children

nije evidentirano

ethics ; marketing ; neuromarketing ; advertising ; media ethics ; children

nije evidentirano

Podaci o prilogu

191-206.

objavljeno

658.8:174

Podaci o knjizi

Sve provjeravajte: dobro zadržite! (1 Sol 5, 21) - Kršćanka etika u dijalogu sa suvremenim svijetom : zbornik u čast prof. dr. sc. Josipa Grbca u povodu 65.godine života

Valković, Jerko

Zagreb: Kršćanska sadašnjost

2021.

978-953-11-1393-9

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Teologija

Poveznice