Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Znanstvene paradigme u istraživanju obrazovanja i odgoja (CROSBI ID 80184)

Prilog u časopisu | stručni rad

Pastuović, Nikola Znanstvene paradigme u istraživanju obrazovanja i odgoja // Napredak (Zagreb), 138 (1997), 3; 300-306

Podaci o odgovornosti

Pastuović, Nikola

hrvatski

Znanstvene paradigme u istraživanju obrazovanja i odgoja

U radu se opisuje pojam znanstvene paradigme te prikazuju glavne znanstvene paradigme u istraživanju obrazovanja i odgoja. Posebno se prikazuje razvoj pozitivizma u obrazovno-odgojnim istraživanjima, te antipozitivistički prigovori. navode se značajke kvalitativnih i kvantitativnih istraživanja iz čega proistječe zaključak o njihovoj komplementarnosti, a ne substitutivnosti. To dovodi do jedinstva suvremenih istraživanja obrazovanja i odgoja.

istraživačke paradigme; pozitivizam; antipozitivizam; kvalitativna paradigma; kvantitativna paradigma

nije evidentirano

engleski

Scientific Paradigms in Researching Education

nije evidentirano

research paradigm; positivism; anti-positivism; qualitativ paradigm; quantitativ paradigm

nije evidentirano

Podaci o izdanju

138 (3)

1997.

300-306

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija