Znanstvene paradigme u istraživanju obrazovanja i odgoja (CROSBI ID 80184)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Pastuović, Nikola
hrvatski
Znanstvene paradigme u istraživanju obrazovanja i odgoja
U radu se opisuje pojam znanstvene paradigme te prikazuju glavne znanstvene paradigme u istraživanju obrazovanja i odgoja. Posebno se prikazuje razvoj pozitivizma u obrazovno-odgojnim istraživanjima, te antipozitivistički prigovori. navode se značajke kvalitativnih i kvantitativnih istraživanja iz čega proistječe zaključak o njihovoj komplementarnosti, a ne substitutivnosti. To dovodi do jedinstva suvremenih istraživanja obrazovanja i odgoja.
istraživačke paradigme; pozitivizam; antipozitivizam; kvalitativna paradigma; kvantitativna paradigma
nije evidentirano
engleski
Scientific Paradigms in Researching Education
nije evidentirano
research paradigm; positivism; anti-positivism; qualitativ paradigm; quantitativ paradigm
nije evidentirano