Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kurikulumski pristup poučavanja u nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti (CROSBI ID 700591)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Šimunović, Zrinka Kurikulumski pristup poučavanja u nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 6 : Glazba u školi - stanje i perspektive : zbornik radova sa šestog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga = Music Pedagogy in the Context of Present and Future Changes 6 : Music in schools - state and perspective : proceedings of the Sixth International Symposium of Music Pedagogues / Svalina, Vesna (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 21-36

Podaci o odgovornosti

Šimunović, Zrinka

hrvatski

Kurikulumski pristup poučavanja u nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti

Nacionalnim okvirnim kurikulumom postavljeni su temelji za izradu predmetnih kurikuluma i pratećih kurikulumskih dokumenata, postizanje usklađivanja svih razina odgoja i obrazovanja te uvođenje kurikulumskoga pristupa učenju i poučavanju u odgojno-obrazovnome sustavu. Glavna značajka tog pristupa jest usmjerenost prema učeničkim kompetencijama i postignućima (ishodima), što je u suprotnosti od poučavanja usmjerenoga prema sadržajima. Kurikulumskim dokumentima postavljene su glavne odrednice za implementaciju kurikulumskoga pristupa poučavanju kojom bi se uvele veće promjene u hrvatski odgojno-obrazovni sustav. Predmetnim kurikulumom za Glazbenu kulturu i Glazbenu umjetnost postavljene su domene ili područja organizacije nastave, odgojno-obrazovni ishodi, načini učenja i poučavanja te vrednovanje. Nakon pripreme dokumenata slijedi najvažniji i najopsežniji dio pripreme uvođenja kurikulumskoga pristupa u škole, a to je priprema učitelja i stručnih suradnika te provedba eksperimentalnog uvođenja kurikuluma u odabrane škole. Školske godine 2018./2019. Ministarstvo znanosti i obrazovanja pokreće eksperimentalni program u koji su uključene 74 škole. Programom se žele ispitati novi kurikulumi, različiti oblici rada i metode poučavanja te različita nastavna sredstva. Stručna priprema učitelja i stručnih suradnika većim će se dijelom odvijati u virtualnom okruženju, a bavit će se područjem kurikulumskoga planiranja, postavljanjem učeničkih ishoda, načinima vrednovanja vezanim uz pojedini predmet kao i pojedinim općim temama. Nakon eksperimentalnoga programa uslijedit će vrednovanje i analiza programa kao i samih kurikuluma. Uslijedilo bi usklađivanje kurikuluma prema dobivenoj analizi te bi se implementacija kurikulumskoga pristupa ostvarila u svim osnovnim i srednjim školama. U radu će biti riječi o pripremi za provedbu i samoj provedbi eksperimentalnoga programa u okviru predmeta Glazbena kultura i Glazbena umjetnost, kao i pripremama za frontalno uvođenje kurikuluma u sve škole u Republici Hrvatskoj sljedeće 2019./2020. školske godine.

glazbena kultura ; glazbena umjetnost ; eksperimentalni program ; kurikulumski pristup ; osnovne i srednje škole

nije evidentirano

engleski

Curricular Approach to the Organization Music Lessons in Schools

nije evidentirano

teaching music ; experimental program ; curricular approach ; primary and secondary schools

nije evidentirano

Podaci o prilogu

21-36.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti