Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Damir Matković: Televizijski program: proizvodnja, dobavljači, žanrovi. Školska knjiga, Zagreb, 2019., 579 str., ISBN 978-953- 0- 60082-9 (CROSBI ID 291811)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Grmuša, Tanja Damir Matković: Televizijski program: proizvodnja, dobavljači, žanrovi. Školska knjiga, Zagreb, 2019., 579 str., ISBN 978-953- 0- 60082-9 // Medijske studije, 11 (2020), 22; 126-128

Podaci o odgovornosti

Grmuša, Tanja

hrvatski

Damir Matković: Televizijski program: proizvodnja, dobavljači, žanrovi. Školska knjiga, Zagreb, 2019., 579 str., ISBN 978-953- 0- 60082-9

Knjiga Damira Matkovića Televizijski program: proizvodnja, dobavljači, žanrovi u izdanju Školske knjige, strukturirana u deset opsežnih tematskih cjelina. Prva cjelina ''Program'' donosi komparativni prikaz američkog i europskog televizijskog programa. Druga cjelina ''Javna i komercijalna televizija'' analizira ustroj medijskih organizacija, a treća ''Izvore financiranja''. Četvrta cjelina ''Informativni program'' opisuje značaj informativnog sadržaja u brendiranju medijskih kuća, kao i izazove njegove realizacije. Peta cjelina ''Zabavni program'' istražuje pojavu novih žanrova poput telenovela, ispitujući njihov utjecaj na kulturološke aspekte masovne komunikacije. Autor donosi i povijesni pregled razvoja ovoga žanra u Hrvatskoj, te opisuje razvoj velikih glazbenih i sportskih projekata. Šesta cjelina ''Proizvođači televizijskog programa'' predstavlja popis najvećih svjetskih medijskih kuća i njihovih vlasnika, kao i učinke njihovog djelovanja na nacionalni, ali i europski medijski sustav. Sedma cjelina ''Sportski program'' propituje odnos televizije i sporta, dok osma cjelina ''Televizijsko reklamiranje'' uspoređuje modele sponzoriranja sadržaja i zastupljenost prikrivenog oglašavanja. Deveta cjelina ''Raspored programa'' opisuje konceptualni okvir emitiranja televizijskog sadržaja, te utjecaj publike i tržišta općenito. Konačno, posljednja deseta cjelina ''Istraživanje gledanosti programa'' ističe važnost ispitivanja javnoga mnijenja, ali i potrebe za usavršavanjem metodologije praćenja gledanosti televizijskog sadržaja.

televizija ; program ; programska shema ; financiranje ; televizijski žanrovi ; proizvođači televizijskog programa ; televizijsko reklamiranje ; televizijski raspored ; istraživanje gledanosti televizije

nije evidentirano

engleski

Damir Matković: Television program: production, suppliers, genres. Školska knjiga, Zagreb, 2019, 579 p., ISBN 978-953-0-60082-9

nije evidentirano

television ; program ; programming scheme ; financing ; television genres ; television program producers ; television advertising ; television schedule ; television viewing research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (22)

2020.

126-128

objavljeno

1847-9758

1848-5030

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost