Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Paško Bilić: Sociologija medija: rutine, tehnologija i moć. Naklada Jesenski i Turk i Hrvatsko sociološko društvo, Zagreb, 2020. (Drohobych: Kolo), 205 str. ISBN 9789532228427 (Naklada Jesenski i Turk), 9789538070129 (Hrvatsko sociološko društvo) (CROSBI ID 291810)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Grmuša, Tanja Paško Bilić: Sociologija medija: rutine, tehnologija i moć. Naklada Jesenski i Turk i Hrvatsko sociološko društvo, Zagreb, 2020. (Drohobych: Kolo), 205 str. ISBN 9789532228427 (Naklada Jesenski i Turk), 9789538070129 (Hrvatsko sociološko društvo // Medijske studije, 11 (2020), 22; 122-124

Podaci o odgovornosti

Grmuša, Tanja

hrvatski

Paško Bilić: Sociologija medija: rutine, tehnologija i moć. Naklada Jesenski i Turk i Hrvatsko sociološko društvo, Zagreb, 2020. (Drohobych: Kolo), 205 str. ISBN 9789532228427 (Naklada Jesenski i Turk), 9789538070129 (Hrvatsko sociološko društvo)

Knjiga Paška Bilića Sociologija medija: rutine, tehnologija i moć strukturirana je u četiri poglavlja. U prvom poglavlju ''Komunikacija i društvena interakcija'' autor polazi od klasičnih socioloških teoretičara razmatrajući ulogu društvenih odnosa, kao i proces medijske konstrukcije stvarnosti. Drugo poglavlje ''Od svakodnevice do javnosti i mreža'' analizira ulogu novih medija u suvremenoj komunikaciji s obzirom na vidljive promjene u diskursu. Također, propituju se granice između javne i privatne sfere, te vrednuje utjecaj društvenih mreža na profesionalne novinarske standarde. ''Komunikacijske makrostrukture'' treće je poglavlje u kojemu se opisuju učinci globalizacije na društvo, ali na medije. Autor nadalje pojašnjava odnose između medijacije i medijatizacije, komodifikacije medijskog sadržaja te utjecaj medijskog vlasništva na proizvodnju sadržaja i osiguravanje medijskog pluralizma. Posljednje, četvrto poglavlje ''Prema metasociologiji medija'' usmjereno je na analizu epistemološke i ontološke dimenzije medija. Poseban dodatak na kraju knjige Prilog: Razgovori o sociologiji, komunikaciji i medijima donosi transkripte intervjua koje je autor u sklopu sekcije Hrvatskog sociološkog društva vodio s uglednim inozemnim autorima.

komunikacija ; društveni odnosi ; novi mediji ; sociologija medija ; javna sfera ; medijsko vlasništvo ; medijski pluralizam

Članci objavljeni u časopisu Medijske studije javno su dostupni u online bazama: HRČAK – Portal znanstvenih časopisa RH (MZOS, Srce i HIDD, hrcak.srce.hr) i DOAJ – Directory of Open Access Journals.

engleski

Paško Bilić: Sociology of media: routines, technology and power. Naklada Jesenski i Turk i Hrvatsko sociološko društvo, Zagreb, 2020 (Drohobych: Kolo), 205 p. ISBN 9789532228427 (Naklada Jesenski i Turk), 9789538070129 (Croatian Sociological Society)

nije evidentirano

communication ; social relations ; new media ; sociology of media ; public sphere ; media ownership ; media pluralism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (22)

2020.

122-124

objavljeno

1847-9758

1848-5030

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost