Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učenički i nastavnički stavovi o lektiri u elektroničkome obliku i upućenost u portal elektire (CROSBI ID 439938)

Ocjenski rad | diplomski rad

Belak, Tea Učenički i nastavnički stavovi o lektiri u elektroničkome obliku i upućenost u portal elektire / Živković, Daniela (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2018

Podaci o odgovornosti

Belak, Tea

Živković, Daniela

hrvatski

Učenički i nastavnički stavovi o lektiri u elektroničkome obliku i upućenost u portal elektire

Tema su rada učenički i nastavnički stavovi o lektiri u elektroničkome obliku i upućenost u portal eLektire. U radu je razmotreno nekoliko ključnih problema. Prvi je izazov uvoĎenja informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovni proces, s osvrtom na najvaţnije projekte uvoĎenja informacijsko- komunikacijske tehnologije u nastavu i poticaja čitanja na novim medijima koji se trenutno provode, posebice projekt eŠkole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola čiji je nositelj CARNet. Drugi je problem predstavljanje promijenjene paradigme čitanja u 21. stoljeću i fenomena elektroničke knjige te tehnoloških, sadrţajnih i multimedijalnih mogućnosti koje ona nudi. Rad se osvrnuo i na dosad provedene projekte digitalizacije knjiţevnih djela u Republici Hrvatskoj, s posebnim naglaskom na portal eLektire čiji su sadrţaj i korisničko sučelje analizirani i vrednovani prema kriterijima navedenima u nedavno donesenom Prijedlogu kriterija i preporuka za izradu kvalitetnih elektira, dokumentu koji nudi smjernice za kvalitetno sadrţajno predstavljanje lektirnoga djela u elektroničkome okruţenju, a koje pridonose potrebama učenika i razvoju njihovih digitalnih kompetencija. Zadnji je ključni problem poloţaj lektire u suvremenoj nastavi Hrvatskoga jezika, u skladu sa sve lošijim čitateljskim navikama učenika te sve manjom motivacijom za čitanje. Glavni dio rada zauzima istraţivanje kojemu je cilj bio metodom ankete ispitati odnos nastavnika i učenika prema uvoĎenju informacijsko- komunikacijske tehnologije u nastavu, utvrditi stupanj njihove upućenosti u fenomen elektroničke knjige i rad portala eLektire, kao i ispitati njihovo mišljenje o trenutnoj situaciji u nastavi lektire i mogućim promjenama.

čitanje ; lektira ; elektronička knjiga ; motivacija ; srednjoškolci ; nastavnici

Interdisciplinarni diplomski rad.

engleski

Secondary-school teachers' and students views of e-books as required reading and their understanding of the eLektire Portal

nije evidentirano

reading ; required reading ; electronic book ; motivation ; secondary-school students ; teachers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

89

18.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti