Uloga visokoškolske knjižnice u informiranju studenata o citiranju i plagiranju: na primjeru Knjižnice Filozofskog fakulteta (CROSBI ID 439937)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Gotal, Elvira
Živković, Daniela
hrvatski
Uloga visokoškolske knjižnice u informiranju studenata o citiranju i plagiranju: na primjeru Knjižnice Filozofskog fakulteta
U ovom radu predstavit će se uloga visokoškolske knjižnice u informiranju studenata o citiranju i plagiranju. To su pojmovi koji se vežu uz akademsku čestitost i obuhvaćaju etično i odgovorno ponašanje članova akademske zajednice radi dobrobiti čitavog društva. Nakon objašnjenja osnovnih pojmova važnih za ovu temu naglasit će se potreba za jasnijim i boljim informiranjem studenata na mrežnim stranicama Knjižnice Filozofskog fakulteta u Zagrebu. Uz teorijski dio obrađen u prvom dijelu rada, obrazložit će se uvođenje novih alata i spomenuti trenutna edukacija za studente koju nudi Knjižnica. S obzirom na to da je edukacijske programe preporučljivo uključiti u studijske programe pojedinih studijskih grupa i planirati ih u suradnji s nastavnicima, u Knjižnici se edukacija provodi u obliku integriranih radionica. U drugom će se dijelu u obliku upitnika namijenjenog studentima Filozofskog fakulteta analizirati mišljenja i stavovi studenata o citiranju i plagiranju. Na temelju analize predložit će se upute za studente koje bi mogle poslužiti kao nacrt smjernica za citiranje na mrežnim stranicama Knjižnice.
citiranje ; plagiranje
nije evidentirano
engleski
nije evidentirano
nije evidentirano
citation ; plagiarism
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
19.12.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb