Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

SOCIJALIZACIJSKI ASPEKTI VRTIĆA HUMANISTIČKE I AGAZZI PROGRAMSKE KONCEPCIJE (CROSBI ID 439932)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kulko, Ivana SOCIJALIZACIJSKI ASPEKTI VRTIĆA HUMANISTIČKE I AGAZZI PROGRAMSKE KONCEPCIJE / Kuterovac Jagodić Gordana (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2017

Podaci o odgovornosti

Kulko, Ivana

Kuterovac Jagodić Gordana

hrvatski

SOCIJALIZACIJSKI ASPEKTI VRTIĆA HUMANISTIČKE I AGAZZI PROGRAMSKE KONCEPCIJE

Cilj istraživanja bio je usporediti socijalno ponašanje djece, roditeljske odgojne vrijednosti te socijalizacijske ciljeve odgojitelja u vrtićima Agazzi i humanističke programske koncepcije. U istraživanju je sudjelovalo 106 roditelja i 18 odgojiteljica. Skalom PROS/AG roditelji i odgojiteljice procjenjivali su socijalno ponašanje 106 djece od 3 do 7 godina. Korišten je i Upitnik roditeljskih odgojnih vrijednosti (ROV) te Upitnik profesionalnih socijalizacijskih ciljeva, preferiranih metoda poučavanja i motiviranja. Roditelji procjenjuju stariju djecu prosocijalnijom od mlađe djece, ali nisu nađene značajne razlike s obzirom na spol djece i vrtić koji pohađaju. Odgojitelji također stariju djecu procjenjuju prosocijalnijom, a djecu iz vrtića Agazzi koncepcije prosocijalnijom od one iz vrtića humanističke koncepcije, dok nije bilo razlike s obzirom na spol djece. Roditelji dječake procjenjuju agresivnijima od djevojčica te mlađu djecu agresivnijom od starije, dok nije bilo razlike s obzirom na vrtić. Odgojitelji također procjenjuju dječake agresivnijima, a djecu u vrtiću humanističke koncepcije agresivnijom u odnosu na onu u Agazzi vrtiću, dok s obzirom na dob djece nije bilo razlike. S obzirom na roditeljske odgojne vrijednosti, roditeljima iz oba vrtića najvažnije su tradicionalne vrijednosti i konformizam, zatim obrazovanje, neovisnost i sreća, a najmanje uspjeh i prestiž. Agazzi odgojiteljice više potiču usvajanje zajedništva u odnosima te normi i vrijednosti od odgojiteljica humanističkog vrtića, koje više potiču pripremu za formalno obrazovanje te razvoj motoričkih i senzornih sposobnosti.

prosocijalno i agresivno ponašanje, roditeljske odgojne vrijednosti, socijalizacijski ciljevi odgojitelja, Agazzi metoda, humanistička metoda

nije evidentirano

engleski

SOCIALIZATION IN KINDERGARTENS OF THE HUMANISTIC AND AGAZZI PROGRAM ORIENTATION

nije evidentirano

prosocial and aggressive behavior, parenting values, socialization goals, Agazzi method, humanistic method

nije evidentirano

Podaci o izdanju

35

12.05.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija