Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi učitelja i roditelja učenika osnovnih škola o nastavi na daljinu (CROSBI ID 291733)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Ćurković, Natalija ; Krašić, Sandro ; Katavić, Ivana Stavovi učitelja i roditelja učenika osnovnih škola o nastavi na daljinu // Odgojno-obrazovne teme, 3 (2020), 5; 5-24

Podaci o odgovornosti

Ćurković, Natalija ; Krašić, Sandro ; Katavić, Ivana

hrvatski

Stavovi učitelja i roditelja učenika osnovnih škola o nastavi na daljinu

Zdravstvena kriza uzrokovana pandemijom koronavirusa uzrokovala je premještanje nastave u online okruženje. Cilj ovog istraživanja je ispitati i usporediti stavove učitelja i roditelja o različitim aspektima nastave na daljinu. Ispitivani aspekti su: općeniti stav o nastavi na daljinu, stavovi o komunikaciji između roditelja i učitelja, zadacima i materijalima korištenima u nastavi na daljinu te napretku učenika, načinima ocjenjivanja i zaključnim ocjenama. Stavovi su se ispitivali online upitnikom te se pokazalo kako najviše slaganje postoji u aspektu komunikacije i općenitom stavu o nastavi na daljinu. Najniže slaganje između roditelja i učitelja pokazalo se u aspektima zadavanja zadataka te načinu vrednovanja gdje roditelji naspram učitelja pozitivnije procjenjuju vlastitu djecu. Stavovi roditelja i učitelja o nastavi na daljini se zbog velikog uzorka korištenog u ovom istraživanju produbljuju opća saznanja o nastavi na daljinu i mogu se generalizirati na druge sustave i populacije.

koronavirus ; nastava na daljinu ; roditelji ; stavovi ; učitelji

nije evidentirano

engleski

Attitudes of Teachers and Parents of Primary School Students towards Distance Education

nije evidentirano

kattitudes ; coronavirus ; online schooling ; parents ; teachers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (5)

2020.

5-24

objavljeno

2623-7911

2623-873X

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Psihologija

Poveznice