Utjecaj društvenih mreža na marketing proizvoda (CROSBI ID 439895)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Tolj, Nevenka
Kocijan, Kristina
hrvatski
Utjecaj društvenih mreža na marketing proizvoda
Društveni su mediji u posljednjih desetak godina preuzeli bitnu ulogu u posredovanju između korisnika i brandova. Zbog povezanosti s korisnicima informacije se ekstremno brzo prenose i šire po cijelom svijetu. Tvrtke danas stvaraju strategije na društvenim mrežama kako bi analizirale i razumjele zahtjeve, želje i nedostatke ciljne grupe potrošača. Takav se tip marketinga često naziva marketing preko društvenih mreža. Glavni je fokus tog tipa marketinga stvoriti sadržaj koji će korisnici društvenih mreža međusobno dijeliti i širiti, bez izravnog angažiranja brandova. Marketing preko društvenih mreža ima ogroman utjecaj na poslovanje i tržište s obzirom na to da se rast poslovanja može odvijati astronomskom brzinom. Nadalje pruža priliku tvrtkama da privuku pažnju kupaca uz istovremenu izgradnju imidža marke. U radu ću se fokusirati na marketing proizvoda na društvenim mrežama na američkom tržištu, ali ću prikazati i primjere hrvatskog marketinga proizvoda na društvenim mrežama.
društvene mreže ; marketing ; oglašavanje proizvoda ; internetski marketing ; povijest marketinga
nije evidentirano
engleski
The impact of social media on product marketing
nije evidentirano
social media ; marketing ; product promotion ; social media marketing ; history of marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
35
03.07.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb