Hibridno učenje : učionica 21. stoljeća (CROSBI ID 439885)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Cerovac, Krešimir
Kocijan, Kristina
hrvatski
Hibridno učenje : učionica 21. stoljeća
U ovom je radu objašnjeno što je to hibridno učenje i koja su njegova obilježja. Dani su razlozi zašto je takav model učenja potreban u učionicama 21. stoljeća i navedene su prednosti takvog obrazovnog modela koje ga čine prikladnim za ispunjavanje suvremenih obrazovnih ciljeva. Uz to, istražene su prednosti hibridnog modela prema konstruktivističkoj teoriji. S ciljem objašnjavanja načina na koji su se didaktički principi mijenjali kroz povijest, dan je pregled razvoja didaktike kroz 17., 18., 19., 20. i 21. stoljeće. Kako bi se ispitala prikladnost hibridnog modela učenja u obrazovnim institucijama, u radu je pružen pregled više istraživanja koja su se bavila ispitivanjem učinaka hibridne metode poučavanja. Ta su se istraživanja analizirala i usporedila s ciljem zaključivanja o prisutnosti i prikladnosti tog obrazovnog modela u Hrvatskoj i u svijetu te o potencijalnom smjeru njegovog razvoja u obrazovnim institucijama u budućnosti.
hibridno učenje ; konstruktivizam ; didaktika ; metodika ; e-učenje
nije evidentirano
engleski
Hybrid learning : the classroom of the 21st century
nije evidentirano
blended learning ; constructivism ; didactics ; teaching methods ; e-learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
57
03.07.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb