Analiza komunikacijskih strategija kriznog komuniciranja : Studija slučaja poduzeća u Hrvatskoj (CROSBI ID 439884)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Dujmović, Katarina
Kocijan, Kristina
hrvatski
Analiza komunikacijskih strategija kriznog komuniciranja : Studija slučaja poduzeća u Hrvatskoj
Kriza je neizbježan fenomen svakoj organizaciji. Jednom kada se dogodi, ključno je imati krizni tim koji će se posvetiti rješavanju krize. Svrha ovog rada je analizirati kako komuniciraju neka od najpoznatijih hrvatskih poduzeća kada se suoče s krizom te koje strategije koriste. Korištena je metoda studije slučaja na nekim od najvećih hrvatskih tvrtki: Agrokor, Meggle i Rimac. Analiza se temeljila na Coombsovim parametrima kriznog komuniciranja. Analizirane su strategije eksternog kriznog komuniciranja te kako su ih tvrtke suočene s krizom primijenile. Ovaj je rad pokazao kako hrvatska poduzeća još uvijek nisu potpuno upućena u pravilno krizno komuniciranje s javnostima. Prostora za napredak uvijek ima, a ujedno je i to razlog zašto je fenomen krize vrlo slojevit i kompleksan.
kriza ; krizno komuniciranje ; strategije kriznog komuniciranje ; odnosi s javnošću ; krizni menadžment
nije evidentirano
engleski
Analysis of the communication strategies of crisis communication
nije evidentirano
crisis ; crisis communication ; crisis communication strategies ; public relations ; crisis management
nije evidentirano
Podaci o izdanju
72
30.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb