Nastava informatike u osnovnim školama : usporedna analiza Hrvatske i svijeta (CROSBI ID 439875)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Kiseljak, Gordana
Kocijan, Kristina
hrvatski
Nastava informatike u osnovnim školama : usporedna analiza Hrvatske i svijeta
Informatičko znanje postaje sve važnija vještina u ovom modernom dobu te je presudno da ono bude implementirano u živote mladih od rane dobi. Polazno mjesto za dobivanje temelja su upravo osnovne škole, gdje djeca uče razvijati različite vještine od čitanja i pisanja do dobivanja uvoda u osnovna područja znanosti i humanistike. U hrvatskom školstvu 2018. godine uvodi se obavezna nastava informatike za pete i šeste razrede te promjena kurikuluma za sve razrede osnovnih i srednjih škola. Polazeći od toga, u ovom se radu daje usporedba kako je funkcionirao program informatike u hrvatskim javnim osnovnim školama u proteklih nekoliko godina. Važno je dati i sliku kako stojimo u ovom pogledu usporedno s ostalim zemljama, kako bi mogli stvoriti svijest o tome kako poboljšati izvođenje ovog plana i programa nastave informatike te pružiti budućim generacijama najbolji mogući način rada. Jedino komparativnom analizom u svjetskom kontekstu možemo dobiti ispravan uvid za moguća rješenja.
informatika ; osnovna škola ; obrazovanje ; Hrvatska ; SAD ; Japan ; Finska
nije evidentirano
engleski
Informatics in primary education : a comparative analysis of the current situation in Croatia and the rest of the world
nije evidentirano
informatics ; primary education ; Croatia ; USA ; Japan ; Finland
nije evidentirano
Podaci o izdanju
33
03.07.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb