Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

BOOKtiga – porečki međunarodni festival pročitanih knjiga: ispričana i iščitana marketinška priča (CROSBI ID 439858)

Ocjenski rad | diplomski rad

Geržinić, Zorana BOOKtiga – porečki međunarodni festival pročitanih knjiga: ispričana i iščitana marketinška priča / Živković, Daniela (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2020

Podaci o odgovornosti

Geržinić, Zorana

Živković, Daniela

hrvatski

BOOKtiga – porečki međunarodni festival pročitanih knjiga: ispričana i iščitana marketinška priča

Ulaganje u marketing i stvaranje marketinške priče preduvjet je uspjeha svake tvrtke, bez obzira na veličinu, područje djelovanja i odnos prema profitu, a svakoj je organizaciji važno da javnost prepozna njezinu svrhu postojanja, pa je tako slučaj i s narodnim knjižnicama. Cilj rada je na primjeru Gradske knjižnice Poreč pokazati kako dobrim i organiziranim marketinškim djelovanjem i razvojem te kontinuiranim održavanjem manifestacija, knjižnice prelaze granice redovitog poslovanja i šire područje svojega djelovanja izvan zidova knjižnica. Tako povećavaju vidljivost ustanove u kulturi, bivaju pristupačnije široj javnosti i pridonose kulturnom razvoju zajednice u kojoj djeluju. Mnoge se hrvatske knjižnice još uvijek bore s nepovoljnim uvjetima za provođenje marketinškog poslovanja, bilo zbog nedovoljnih financijskih sredstava, bilo zbog nepoznavanja marketinškog procesa ili nedostatka stručnog osoblja. Gradska knjižnica Poreč prepoznala je i iznašla načina za privlačenje korisnika u knjižnice, za širenje volonterske mreže, za promociju knjige i čitanja u izazovnim vremenima modernoga doba, kao i za brojne kulturne suradnje koje za sobom ostavljaju rezultate zajedničkoga promišljanja o knjižnici kao mjestu susretišta ljudi različitih afiniteta. BOOKtiga – međunarodni festival pročitanih knjiga s BOOKtižinom, sajmom rabljenih knjiga, novi je, i na našim područjima jedinstven oblik popularizacije knjige i čitanja uz prodaju i darivanje rabljenih knjiga te promociju najnovijih izdanja hrvatskih autora u suradnji s nakladničkim kućama. Naglašavajući vizualni identitet i poruku koju donosi obraća se najširoj javnosti uz poziv na kulturni dijalog. Kroz raznovrstan program, u čijem su središtu uvijek knjiga i čitanje, BOOKtiga nastoji zadovoljiti najrazličitije čitateljske afinitete namjernih i nenamjernih prolaznika, a njezin cjelokupan koncept sa svojim svečanim karakterom privlačan je i najširoj publici te je ova manifestacija sama po sebi postala izuzetan animacijski čimbenik.

marketing, knjižnični marketing, vizualni identitet, Gradska knjižnica Poreč, BOOKtiga, BOOKtižin

nije evidentirano

engleski

BOOKtiga – Poreč's International Festival of the Read Books: a marketing story told and read to the end

nije evidentirano

marketing, library marketing, visual identity, The Poreč City Library, BOOKtiga, BOOKtižin

nije evidentirano

Podaci o izdanju

61

18.12.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice