BOOKtiga – porečki međunarodni festival pročitanih knjiga: ispričana i iščitana marketinška priča (CROSBI ID 439858)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Geržinić, Zorana
Živković, Daniela
hrvatski
BOOKtiga – porečki međunarodni festival pročitanih knjiga: ispričana i iščitana marketinška priča
Ulaganje u marketing i stvaranje marketinške priče preduvjet je uspjeha svake tvrtke, bez obzira na veličinu, područje djelovanja i odnos prema profitu, a svakoj je organizaciji važno da javnost prepozna njezinu svrhu postojanja, pa je tako slučaj i s narodnim knjižnicama. Cilj rada je na primjeru Gradske knjižnice Poreč pokazati kako dobrim i organiziranim marketinškim djelovanjem i razvojem te kontinuiranim održavanjem manifestacija, knjižnice prelaze granice redovitog poslovanja i šire područje svojega djelovanja izvan zidova knjižnica. Tako povećavaju vidljivost ustanove u kulturi, bivaju pristupačnije široj javnosti i pridonose kulturnom razvoju zajednice u kojoj djeluju. Mnoge se hrvatske knjižnice još uvijek bore s nepovoljnim uvjetima za provođenje marketinškog poslovanja, bilo zbog nedovoljnih financijskih sredstava, bilo zbog nepoznavanja marketinškog procesa ili nedostatka stručnog osoblja. Gradska knjižnica Poreč prepoznala je i iznašla načina za privlačenje korisnika u knjižnice, za širenje volonterske mreže, za promociju knjige i čitanja u izazovnim vremenima modernoga doba, kao i za brojne kulturne suradnje koje za sobom ostavljaju rezultate zajedničkoga promišljanja o knjižnici kao mjestu susretišta ljudi različitih afiniteta. BOOKtiga – međunarodni festival pročitanih knjiga s BOOKtižinom, sajmom rabljenih knjiga, novi je, i na našim područjima jedinstven oblik popularizacije knjige i čitanja uz prodaju i darivanje rabljenih knjiga te promociju najnovijih izdanja hrvatskih autora u suradnji s nakladničkim kućama. Naglašavajući vizualni identitet i poruku koju donosi obraća se najširoj javnosti uz poziv na kulturni dijalog. Kroz raznovrstan program, u čijem su središtu uvijek knjiga i čitanje, BOOKtiga nastoji zadovoljiti najrazličitije čitateljske afinitete namjernih i nenamjernih prolaznika, a njezin cjelokupan koncept sa svojim svečanim karakterom privlačan je i najširoj publici te je ova manifestacija sama po sebi postala izuzetan animacijski čimbenik.
marketing, knjižnični marketing, vizualni identitet, Gradska knjižnica Poreč, BOOKtiga, BOOKtižin
nije evidentirano
engleski
BOOKtiga – Poreč's International Festival of the Read Books: a marketing story told and read to the end
nije evidentirano
marketing, library marketing, visual identity, The Poreč City Library, BOOKtiga, BOOKtižin
nije evidentirano
Podaci o izdanju
61
18.12.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb