Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Informacijske potrebe korisnika u knjižnicama na primjeru Narodne knjižnice i čitaonice Vlado Gotovac Sisak (CROSBI ID 439856)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bašić, Martina Informacijske potrebe korisnika u knjižnicama na primjeru Narodne knjižnice i čitaonice Vlado Gotovac Sisak / Živković, Daniela (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2018

Podaci o odgovornosti

Bašić, Martina

Živković, Daniela

hrvatski

Informacijske potrebe korisnika u knjižnicama na primjeru Narodne knjižnice i čitaonice Vlado Gotovac Sisak

Istraživanje provedeno u Narodnoj knjižnici i čitaonici Vlado Gotovac u Sisku, Odjelu za odrasle, pokazalo je da korisnici knjižnicu i dalje percipiraju u kontekstu njezine tradicionalne uloge, te najvažnijim izvorom informacija dostupnim u knjižnici smatraju tiskane knjige i pomoć od strane knjižničara. Pri tom korisnici najčešće u knjižnici traže općenite informacije, zatim informacije o osobnom razvoju i informacije koje su im potrebne za školovanje ili edukaciju. Posudbu građe i pomoć knjižničara korisnici primarno ocjenjuju kao odlične usluge knjižnice. Sve navedeno pokazuje da sisačka knjižnica u segmentu tradicionalnih informacijskih usluga zadovoljava potrebe svojih korisnika. S druge strane, istraživanje je pokazalo da korisnici u relativno malom broju prepoznaju važnost elektroničkih izvora informacija koji su im u knjižnici dostupni. Iako relativno velik broj ispitanika koristi online katalog knjižnice, niti jedan korisnik web stranicu knjižnice na kojoj se isti katalog nalazi ne smatra odličnom. U tom smislu, istraživanje pokazuje da bi sisačka knjižnica svoje buduće aktivnosti trebala usmjeriti na unaprjeđenje dijela svojih 37 usluga koje se odnose na web stranicu (njen izgled, sadržaj i funkcionalnost), te približavanje korisnicima zbirke elektroničkih izvora. Stoga bi prvi korak sisačke knjižnice prema knjižnici budućnosti nužno trebao obuhvaćati poboljšanje komunikacije s korisnicima korištenjem kako tradicionalnih komunikacijskih metoda (komunikacija knjižničara s korisnicima, koja je, kako su pokazali rezultati istraživanja, korisnicima važna), tako i mogućnosti koje u smislu komunikacije s korisnicima radi unaprjeđenja informacijskih usluga knjižnice nudi suvremena tehnologija.

informacijske potrebe ; narodna knjižnica ; Sisak

nije evidentirano

engleski

Information needs in libraries: the example of the Public Library and Reading Room Vlado Gotovac in Sisak

nije evidentirano

information needs ; public library ; Sisak

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

15.07.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti