Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Modeli oglašavanja na internetu (CROSBI ID 439845)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jurković, Mate Modeli oglašavanja na internetu / Hunjet, Anica (mentor); Varaždin, Sveučilište Sjever, . 2021

Podaci o odgovornosti

Jurković, Mate

Hunjet, Anica

hrvatski

Modeli oglašavanja na internetu

U diplomskom radu je obrađena tema „Modeli oglašavanja na internetu“ koja je popraćena teorijskim dijelom i prikazana kako izgleda u praksi. Internet (digitalni) marketing je postao moćan način za jačanje odnosa s kupcima kao iza ostvarenje početne interakcije s potencijalnim budućim kupcima. Digitalno oglašavanje možemo podijeliti u dvije osnovne grupe: direktno marketinško oglašavanje i markiranje. Kako bi digitalni marketing bio uspješan, potrebno je osigurati kvalitetni informativan sadržaj, privlačne oglase, efikasno pozicioniranje na tražilici te privlačenje potencijalnih kupaca na najrelevantniji dio stranice. Najveća prednost digitalnog marketinga jest u tome da je jeftiniji u odnosu na tradicionalne medije dok su nedostaci digitalnog marketinga sporo pronalaženje traženih podataka. Najzapaženiji trendovi u 2020. godini je pad popularnosti Facebook-a i Twitter-a dok očitujemo rast Instagram-a, TikTok-a i Pinterest- a. U Hrvatskoj je i dalje najzastupljenije oglašavanje preko TV-a koji uvjerljivo drži prvo mjesto, dok je zakup internetskog prostora na drugom, a tisak na trećem mjestu.

oglašavanje ; digitalni marketing ; društvene mreže ; tradicionalno oglašavanje ; internet oglašavanje

nije evidentirano

engleski

Online advertising models

nije evidentirano

advertising ; digital marketing ; social media networks ; traditional advertising ; internet advertising

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

05.03.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Sjever

Varaždin

Povezanost rada

Ekonomija