Modeli oglašavanja na internetu (CROSBI ID 439845)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jurković, Mate
Hunjet, Anica
hrvatski
Modeli oglašavanja na internetu
U diplomskom radu je obrađena tema „Modeli oglašavanja na internetu“ koja je popraćena teorijskim dijelom i prikazana kako izgleda u praksi. Internet (digitalni) marketing je postao moćan način za jačanje odnosa s kupcima kao iza ostvarenje početne interakcije s potencijalnim budućim kupcima. Digitalno oglašavanje možemo podijeliti u dvije osnovne grupe: direktno marketinško oglašavanje i markiranje. Kako bi digitalni marketing bio uspješan, potrebno je osigurati kvalitetni informativan sadržaj, privlačne oglase, efikasno pozicioniranje na tražilici te privlačenje potencijalnih kupaca na najrelevantniji dio stranice. Najveća prednost digitalnog marketinga jest u tome da je jeftiniji u odnosu na tradicionalne medije dok su nedostaci digitalnog marketinga sporo pronalaženje traženih podataka. Najzapaženiji trendovi u 2020. godini je pad popularnosti Facebook-a i Twitter-a dok očitujemo rast Instagram-a, TikTok-a i Pinterest- a. U Hrvatskoj je i dalje najzastupljenije oglašavanje preko TV-a koji uvjerljivo drži prvo mjesto, dok je zakup internetskog prostora na drugom, a tisak na trećem mjestu.
oglašavanje ; digitalni marketing ; društvene mreže ; tradicionalno oglašavanje ; internet oglašavanje
nije evidentirano
engleski
Online advertising models
nije evidentirano
advertising ; digital marketing ; social media networks ; traditional advertising ; internet advertising
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
05.03.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Sjever
Varaždin