Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda (CROSBI ID 439842)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mandarić, Doroteja Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda / Hunjet, Anica (mentor); Varaždin, Sveučilište Sjever, . 2021

Podaci o odgovornosti

Mandarić, Doroteja

Hunjet, Anica

hrvatski

Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda

Percepcija, stavovi i ponašanje potrošača prema održivosti i ekološkoj modi istraženi su upitnikom u kojem je sudjelovalo 263 ispitanika, a podaci su analizirani primarno pomoću deskriptivne statistike i korelacijske analize. Središte ovog istraživanja bili su stavovi potrošača prema održivom poslovanju modnih marki. Temeljem provedenog istraživanja utvrđene su razlike između percepcije vlastite informiranosti o održivoj modi među spolovima, gdje se žene smatraju više informiranima od muškaraca. Također, pokazalo se kako potrošači koji pridaju veću važnost održivosti poslovanja modnih marki, pokazuju veću zabrinutost za ekološke probleme te pokazuju pozitivan trend u odlučivanju o kupnji održivih odjevnih proizvoda. Utvrđeno je kako je odnos sudionika prema održivosti modnih marki pozitivan. Ipak, pri definiranju prioriteta kod kupovine odjeće, održivost modne marke ili proizvoda bio je na dnu poretka. To bi moglo značiti da se pozitivan stav ne odražava nužno na stvarno ponašanje potrošača u situacijama kupnje. Rezultati ove studije pružaju bolje razumijevanje različitih čimbenika koji mogu utjecati na ponašanje potrošača u vidu održivosti modnih marki i održivih modnih proizvoda, a time mogu olakšati provedbu relevantnih strategija u modnoj industriji.

održiva moda ; ekološka moda ; održivo poslovanje ; osviještenost potrošača ; ponašanje potrošača ; održivo potrošačko ponašanje

nije evidentirano

engleski

Sustainable fashion: The impact of fashion brands' sustainable business on consumer decisions when buying clothing

nije evidentirano

Sustainable fashion ; Ecological fashion ; Sustainable business ; Consumer awareness ; Consumer behaviour ; Sustainable Consumption Behavior

nije evidentirano

Podaci o izdanju

74

04.03.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Sjever

Varaždin

Povezanost rada

Ekonomija