Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suradnja dječjeg vrtića i roditelja djece s Downovim sindromom (CROSBI ID 439820)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Knežević, Mia Suradnja dječjeg vrtića i roditelja djece s Downovim sindromom / Mlinarević, Vesnica (mentor); Tokić, Ružica (neposredni voditelj). Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2017

Podaci o odgovornosti

Knežević, Mia

Mlinarević, Vesnica

Tokić, Ružica

hrvatski

Suradnja dječjeg vrtića i roditelja djece s Downovim sindromom

Svakom roditelju u najvećem je interesu da njegovo dijete odrasta sretno i zadovoljno te da se cjelokupno ostvaruje na svim razvojnim područjima. Kako bi to bilo moguće, potrebno je da dijete razvija emocije koje mu pružaju sigurnost, toplinu, ljubav i određeni kontinuitet koji mu olakšava razumijevanje svijeta. Ukoliko dijete ima razvojnu, zdravstvenu ili koju drugu teškoću – to je za njega prilično kompliciran proces. Stoga u ovome radu proučavamo kako mu u tome mogu pomoći njegovi roditelji i odgojitelji te stručni tim dječjeg vrtića koje dijete pohađa. Samim time, cilj ovoga rada jest utvrditi postoji li suradnja između roditelja djece s Down sindromom i dječjeg vrtića koje dijete pohađa. Srž cjelokupne problematike pokazuje koliko su ove odrednice od izuzetne važnosti za odrastanje i razvijanje djeteta te radi toga njihova međusobna suradnja predstavlja pravi izazov. Prema tome, uzorak ovoga istraživanja čini 16 ispitanika, odnosno petero djece, petero roditelja, petero odgojitelja i jedna asistentica koji su ispitani na području dječjih vrtića grada Osijeka. Najprije u pitanje dolazi stjecanje međusobnog povjerenja između roditelja i djelatnika dječjeg vrtića, posebice odgojiteljica skupine njihovoga djeteta. Kako roditelji i odgojitelji ne provode puno vremena zajedno, ni jedni ni drugi nemaju uvid u događanja kada dijete nije s njima. Već tada se uviđa da je za dobar partnerski odnos bitno istinsko povjerenje, otvorena komunikacija te objektivnost i uvažavanje.

cjelokupni razvoj, Down sindrom, odrastanje, povjerenje, komunikacija

nije evidentirano

engleski

Cooperation of kindergartens with parents of children with Down syndrom

nije evidentirano

overall development, Down syndrome, growing up, trust, communication

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

05.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija