Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prikaz emancipirane žene 21. stoljeća u reklamama za parfem (CROSBI ID 291634)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Gajger, Lana ; Car, Viktorija Prikaz emancipirane žene 21. stoljeća u reklamama za parfem // Medijske studije, 11 (2020), 22; 102-120

Podaci o odgovornosti

Gajger, Lana ; Car, Viktorija

hrvatski

Prikaz emancipirane žene 21. stoljeća u reklamama za parfem

U 21. stoljeću feministički pokret doživljava novi uzlet, a na to osobit utjecaj imaju slavne žene koje svojim djelovanjem promoviraju emancipaciju žene. Cilj ovog rada bio je utvrditi kako se u reklamama za ženske parfeme prikazuje emancipiranost kao poželjna ženska osobina. Kvalitativnom istraživačkom metodom analize narativa analizirano je pet reklama za parfeme čije su glavne protagonistice slavne osobe. Njihove zajedničke karakteristike su odlučnost, s izraženim osjećajem samosvijesti, i buntovnost. One su ekstrovertirane, asertivne i sklone traženju uzbuđenja, kompetentne i orijentirane na uspjeh. Njihova poželjnost određena je istodobnim utjelovljivanjem muževnog ponašanja i estetike ženstvenosti, odbacivanjem rodnih normi (izuzev ideala vitkosti), dominantnim ponašanjem u interakciji s muškarcima te okretanjem budućnosti. Ponašanje protagonistica izrazito odgovara karakteristikama postfeminističkog poimanja ženstvenosti te podržava temeljnu odrednicu feminizma – ideju emancipacije.

emancipacija, postfeminizam, četvrti val feminizma, slavne osobe, reklama za parfem

nije evidentirano

engleski

The Portrayal of a 21st Century Emancipated Woman in Perfume Commercials

nije evidentirano

emancipation, postfeminism, fourth wave of feminism, celebrities, perfume commercial

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (22)

2020.

102-120

objavljeno

1847-9758

1848-5030

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Rodni studiji, Sociologija

Poveznice
Indeksiranost