Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Studija slučaja o učeničkom korištenju platforme za certificiranje digitalnih kompetencija u školama (CROSBI ID 700410)

Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Sobodić, Aleksandra ; Balaban, Igor ; Filipović, Danijel A Case Study of Students’ Usage of a Platform for Digital Competence Certification in Schools / Studija slučaja o učeničkom korištenju platforme za certificiranje digitalnih kompetencija u školama // Central European conference on information and intelligent systems / Strahonja, Vjeran ; Steingartner, William ; Kirinić, Valentina (ur.). 2020. str. 1-6

Podaci o odgovornosti

Sobodić, Aleksandra ; Balaban, Igor ; Filipović, Danijel

hrvatski

Studija slučaja o učeničkom korištenju platforme za certificiranje digitalnih kompetencija u školama

U ovom radu, autori ispituju korelacije varijabli među konstruktima – korištenje sustava, zadovoljstvo i neto učinci modela DeLone i McLean u području platforme za stjecanje, vrjednovanje i certificiranje digitalnih kompetencija. Presječno anketno istraživanje implementirano je putem Interneta i korišteno je za prikupljanje 1725 odgovora učenika u šest europskih zemalja. Za izvještavanje o rezultatima analize podataka korištene su deskriptivne te inferencijalne statistike. Nalazi su pokazali da je takvu platformu moguće implementirati u formalni kurikulum osnovnih i srednjih škola. Također, odluka učenika o tome hoće li koristiti sustav u budućnosti uvelike ovisi o tome kako platforma doprinosi uspjehu njihovog procesa učenja. Rezultati također sugeriraju da su nastavnici neizbježni dio takvog procesa i da su potrebni za postizanje punog potencijala platforme.

zadovoljstvo korisnika ; neto učinci ; korištenje sustava ; certificiranje digitalnih kompetencija

nije evidentirano

engleski

A Case Study of Students’ Usage of a Platform for Digital Competence Certification in Schools

U ovom radu, autori ispituju korelacije varijabli među konstruktima – korištenje sustava, zadovoljstvo i neto učinci modela DeLone i McLean u području platforme za stjecanje, vrjednovanje i certificiranje digitalnih kompetencija. Presječno anketno istraživanje implementirano je putem Interneta i korišteno je za prikupljanje 1725 odgovora učenika u šest europskih zemalja. Za izvještavanje o rezultatima analize podataka korištene su deskriptivne te inferencijalne statistike. Nalazi su pokazali da je takvu platformu moguće implementirati u formalni kurikulum osnovnih i srednjih škola. Također, odluka učenika o tome hoće li koristiti sustav u budućnosti uvelike ovisi o tome kako platforma doprinosi uspjehu njihovog procesa učenja. Rezultati također sugeriraju da su nastavnici neizbježni dio takvog procesa i da su potrebni za postizanje punog potencijala platforme.

user satisfaction ; net impacts ; system use ; digital competence certification

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-6.

2020.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Central European conference on information and intelligent systems

Strahonja, Vjeran ; Steingartner, William ; Kirinić, Valentina

Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu

1847-2001

1848-2295

Podaci o skupu

31st Central European Conference on Information and Intelligent Systems (CECIIS 2020)

ostalo

07.10.2020-09.10.2020

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti