Studija slučaja o učeničkom korištenju platforme za certificiranje digitalnih kompetencija u školama (CROSBI ID 700410)
Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Sobodić, Aleksandra ; Balaban, Igor ; Filipović, Danijel
hrvatski
Studija slučaja o učeničkom korištenju platforme za certificiranje digitalnih kompetencija u školama
U ovom radu, autori ispituju korelacije varijabli među konstruktima – korištenje sustava, zadovoljstvo i neto učinci modela DeLone i McLean u području platforme za stjecanje, vrjednovanje i certificiranje digitalnih kompetencija. Presječno anketno istraživanje implementirano je putem Interneta i korišteno je za prikupljanje 1725 odgovora učenika u šest europskih zemalja. Za izvještavanje o rezultatima analize podataka korištene su deskriptivne te inferencijalne statistike. Nalazi su pokazali da je takvu platformu moguće implementirati u formalni kurikulum osnovnih i srednjih škola. Također, odluka učenika o tome hoće li koristiti sustav u budućnosti uvelike ovisi o tome kako platforma doprinosi uspjehu njihovog procesa učenja. Rezultati također sugeriraju da su nastavnici neizbježni dio takvog procesa i da su potrebni za postizanje punog potencijala platforme.
zadovoljstvo korisnika ; neto učinci ; korištenje sustava ; certificiranje digitalnih kompetencija
nije evidentirano
engleski
A Case Study of Students’ Usage of a Platform for Digital Competence Certification in Schools
U ovom radu, autori ispituju korelacije varijabli među konstruktima – korištenje sustava, zadovoljstvo i neto učinci modela DeLone i McLean u području platforme za stjecanje, vrjednovanje i certificiranje digitalnih kompetencija. Presječno anketno istraživanje implementirano je putem Interneta i korišteno je za prikupljanje 1725 odgovora učenika u šest europskih zemalja. Za izvještavanje o rezultatima analize podataka korištene su deskriptivne te inferencijalne statistike. Nalazi su pokazali da je takvu platformu moguće implementirati u formalni kurikulum osnovnih i srednjih škola. Također, odluka učenika o tome hoće li koristiti sustav u budućnosti uvelike ovisi o tome kako platforma doprinosi uspjehu njihovog procesa učenja. Rezultati također sugeriraju da su nastavnici neizbježni dio takvog procesa i da su potrebni za postizanje punog potencijala platforme.
user satisfaction ; net impacts ; system use ; digital competence certification
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-6.
2020.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Central European conference on information and intelligent systems
Strahonja, Vjeran ; Steingartner, William ; Kirinić, Valentina
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu
1847-2001
1848-2295
Podaci o skupu
31st Central European Conference on Information and Intelligent Systems (CECIIS 2020)
ostalo
07.10.2020-09.10.2020
Varaždin, Hrvatska