Medijska proizvodnja jezičnih amblema (CROSBI ID 68900)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Žanić, Ivo
hrvatski
Medijska proizvodnja jezičnih amblema
Socioekonomske mijene nužno preustrojavaju (i) lingvističke hijerarhije i društvenu znakovnost njihovih sastavnica. U tom snažno sudjeluju masovni mediji koji posežu za jezičnim varijablama kako bi indicirali u kojem su odnosu društveni akteri, institucije ili zbivanja o kojima izvještavaju spram određenih prostora. Tako se publika, konzumirajući medije, svakodnevno susreće i s njihovom konstrukcijom „jezične lokalnosti” ili „jezičnog identiteta”, onim jezičnim jedinicima što ih oni izdvoje kao tipične, štoviše amblematske, a koje pripadaju registrima u rasponu od slengova preko profesionalnih žargona do dijalekata, danas primjerenije - regiolekata.
medijatizirani jezik, medijska heteroglosija, jezični amblem, stilistika, sociolingvistika
Rad dostupan na https://stilistika.org/medijska- proizvodnja-jezicnih-amblema Zbornik dostupan na https://stilistika.org/jezik- in-fabula-zbornik-radova
engleski
How Media Produce Language Emblems
nije evidentirano
mediatized language, media heteroglossia, language emblem, stylistics, sociolinguistics
nije evidentirano
Podaci o prilogu
---.
objavljeno
Podaci o knjizi
Jezik in fabula. Zbornik radova
Bagić, Krešimir ; Puljić, Gabrijela ; Ryznar, Anera
Zagreb: Stilistika.org ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Odsjek za kroatistiku
2018.
978-953-175-761-4