Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

VAŽNOST OBRAZOVANJA UČITELJA U PODRUČJU VOKALNE TEHNIKE (CROSBI ID 439781)

Ocjenski rad | diplomski rad

Pijetlović, Stefani VAŽNOST OBRAZOVANJA UČITELJA U PODRUČJU VOKALNE TEHNIKE / Jurkić Sviben, Tamara (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2020

Podaci o odgovornosti

Pijetlović, Stefani

Jurkić Sviben, Tamara

hrvatski

VAŽNOST OBRAZOVANJA UČITELJA U PODRUČJU VOKALNE TEHNIKE

Učitelji su po karakteru svoje profesije vokalni profesionalci jer koriste svoj glas kao profesionalno sredstvo u svome radu. Nažalost, učestalim nepravilnim korištenjem vokalnog aparata u današnjem svijetu, javlja se sve više poremećaja glasa i oštećenja vokalnog aparata kod učitelja. Stoga, svrha ovog rada je opisati vokalni aparat, objasniti važnost očuvanja glasa, objasniti osnovne odrednice vokalne tehnike i navesti određene vokalne vježbe koje bi uvelike pomogle u budućem radu učitelja, jer njihovim usvajanjem bi se spriječila pojava mnogih vokalnih poteškoća, zamor glasa te mogući poremećaji vokalnog aparata. Cilj ovog rada je, na temelju ankete, ispitati koliko učitelja je upoznato s vokalnom tehnikom, vokalnom higijenom i vokalnim vježbama. Anketa se sastoji od 4 manja dijela. Prvi dio pitanja obuhvaća opće demografske podatke o ispitaniku. Drugi dio pitanja usmjeren je na glas i ispituje se je li osoba imala ikad poteškoća s glasom te mišljenje učitelja o njihovom govoru i glasu. Treći dio pitanja kontrolira koliko su učitelji upoznati s pojmom „vokalna higijena“ i pridržavaju li se vokalne higijene. Četvrti dio pitanja orijentiran je na pojam vokalne vježbe i provjerava koliko učitelja poznaje određene vokalne vježbe te koliko redovito ih izvode. U ovom istraživanju su uključeni učitelji razredne nastave, nastavnici osnovnih i srednjih glazbenih škola. Istraživanje je provedeno u Republici Hrvatskoj na učiteljima razredne nastave Grada Zagreba, Zagrebačke županije i učiteljima osnovnih i srednjih glazbenih škola Grada Zagreba, Zagrebačke županije, Grada Pule i Grada Rijeke (N= 125). Rezultati istraživanja upućuju na potrebnu dodatnu vokalnu edukaciju učitelja jer većina ispitanika nije stekla određena znanja o važnosti čuvanja glasa, brige, njege glasa, o vokalnoj higijeni glasa tijekom visokoškolskog obrazovanja te većina ispitanika ne poznaje i ne izvodi vokalne vježbe.

obrazovanje učitelja, vokalna tehnika, vokalna higijena

nije evidentirano

engleski

THE IMPORTANCE OF TEACHER EDUCATION IN THE FIELD OF VOCAL TECHNIQUE

nije evidentirano

teachers' education, vocal tehnique, vocal higiene

nije evidentirano

Podaci o izdanju

67

19.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija