Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ponašanje potrošača je osjetljivo i dobro se prilagođava (CROSBI ID 291502)

Prilog u časopisu | uvodnik

Dunković, Dario Ponašanje potrošača je osjetljivo i dobro se prilagođava // Suvremena trgovina (Zagreb), 46 (2021), 1; 6-7

Podaci o odgovornosti

Dunković, Dario

hrvatski

Ponašanje potrošača je osjetljivo i dobro se prilagođava

Shopping uz fizičko distanciranje ili virtualno naručivanje robe, unazaduju društveno povezivanje i odvija se bez onih poznatih osjećaja. Da ne nabrajamo sve moguće štetne efekte pandemije na potrošače, važno je kroz temu potrošača prikupiti što više stručnih mišljenja kako ta neizvjesnost, svi ti pritisci i prijetnje pandemije, utječu na potrošnju, život ljudi i gospodarstvo. Počevši kao zdravstvena prijetnja, postala je ekonomska i društvena prijetnja koja je potakla potrošačke promjene i otkrila nove aspekte društvenog ponašanja u koje se infiltriralo digitalno komuniciranje (npr. video meet). Te promjene mogu se opisati i kao poremećaji jer rezultat su rikošetiranja svih tih prijetnji pandemije na blagostanje potrošača. Ponašanje potrošača je osjetljivo i vrlo se dobro prilagođava različitim prijetnjama (npr. recesiji) tako što se mijenjaju svakodnevne rutine, stil i kvaliteta života. Kada se ljudima uzurpira normalan život na koji su navikli, osjećaju se manje sigurno i neizvjesno. Osjećaje u takvom kontekstu mogu pojačati prazne ulice, ispražnjene police u prodavaonicama, maskirana lica poznanika s kojima komuniciraju i tako se počinju zanemarivati dotadašnje životne navike jer se pojavljuju nove.

potrošači, tržišne promjene

nije evidentirano

engleski

Consumer behaviour is sensitive and it adjusts very well

nije evidentirano

cosumers, market changes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46 (1)

2021.

6-7

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice