Ponašanje potrošača je osjetljivo i dobro se prilagođava (CROSBI ID 291502)
Prilog u časopisu | uvodnik
Podaci o odgovornosti
Dunković, Dario
hrvatski
Ponašanje potrošača je osjetljivo i dobro se prilagođava
Shopping uz fizičko distanciranje ili virtualno naručivanje robe, unazaduju društveno povezivanje i odvija se bez onih poznatih osjećaja. Da ne nabrajamo sve moguće štetne efekte pandemije na potrošače, važno je kroz temu potrošača prikupiti što više stručnih mišljenja kako ta neizvjesnost, svi ti pritisci i prijetnje pandemije, utječu na potrošnju, život ljudi i gospodarstvo. Počevši kao zdravstvena prijetnja, postala je ekonomska i društvena prijetnja koja je potakla potrošačke promjene i otkrila nove aspekte društvenog ponašanja u koje se infiltriralo digitalno komuniciranje (npr. video meet). Te promjene mogu se opisati i kao poremećaji jer rezultat su rikošetiranja svih tih prijetnji pandemije na blagostanje potrošača. Ponašanje potrošača je osjetljivo i vrlo se dobro prilagođava različitim prijetnjama (npr. recesiji) tako što se mijenjaju svakodnevne rutine, stil i kvaliteta života. Kada se ljudima uzurpira normalan život na koji su navikli, osjećaju se manje sigurno i neizvjesno. Osjećaje u takvom kontekstu mogu pojačati prazne ulice, ispražnjene police u prodavaonicama, maskirana lica poznanika s kojima komuniciraju i tako se počinju zanemarivati dotadašnje životne navike jer se pojavljuju nove.
potrošači, tržišne promjene
nije evidentirano
engleski
Consumer behaviour is sensitive and it adjusts very well
nije evidentirano
cosumers, market changes
nije evidentirano