Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Koliko prošla iskustva nastave kemije utječu na percepciju i oblikovanje kompetencija budućih nastavnika kemije (CROSBI ID 700340)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Luetić, Marina ; Vladušić, Roko ; Judaš, Nenad Koliko prošla iskustva nastave kemije utječu na percepciju i oblikovanje kompetencija budućih nastavnika kemije // 1. Hrvatska konferencija o kemijskom obrazovanju : knjiga sažetaka. 2010. str. 62-62

Podaci o odgovornosti

Luetić, Marina ; Vladušić, Roko ; Judaš, Nenad

hrvatski

Koliko prošla iskustva nastave kemije utječu na percepciju i oblikovanje kompetencija budućih nastavnika kemije

Tematski strukturiranim anketnim upitnikom prikupljeni su podatci o osnovnim društvenim i sociološkim značajkama studenata kemije na nastavničkim smjerovima Prirodoslovno- matematičkih fakulteta, njihovom poimanju svrhe učenja i poučavanja kemije, kompetencijama dobrog nastavnika i odabiru odgovarajućih strategija u konkretnim, precizno opisanim nastavnim scenarijima. Kroz iskustvo studenata stečeno u prethodnom školovanju reflektirani su načini poučavanja osnovnoškolskih i srednjoškolskih nastavnika kemije. Na taj se način uspjelo utvrditi u kojoj mjeri je iskustvo nastave kemije na prethodnim razinama oblikovalo studente – buduće nastavnike kemije. Pokazalo se da, unatoč činjenici da nastavnički smjerovi kemije većini studenata nisu prvi izbor, tijekom studija raste zadovoljstvo odabranim pozivom. Uočeno je da se studentski modeli poučavanja značajno razlikuju od modela koje su (koje bi) primjenjivali njihovi nastavnici. Nije utvrđena statistički značajna razlika u načinima poučavanja kemije između nastavnika osnovnih i srednjih škola.

utjecaj prethodnog iskustva nastave kemije ; budući nastavnici kemije ; nastavni scenariji

nije evidentirano

engleski

The influence of previous experiences with chemistry classroom on perception and formation of teaching competences of pre-service chemistry teachers

nije evidentirano

The influence of previous experiences with chemistry classroom ; pre-service chemistry teachers ; teaching scenarios

nije evidentirano

Podaci o prilogu

62-62.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

1. Hrvatska konferencija o kemijskom obrazovanju

predavanje

10.11.2010-14.11.2010

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Interdisciplinarne prirodne znanosti, Kemija, Obrazovne znanosti, Pedagogija