Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

DECONSTRUCTION OF A FACEBOOK CAMPAIGN MODEL ON THE EXAMPLE OF THREE BRANDS (CROSBI ID 291456)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Kučiš, Vlasta ; Hadžić, Slobodan ; Kupinić, Guščić, Darja DECONSTRUCTION OF A FACEBOOK CAMPAIGN MODEL ON THE EXAMPLE OF THREE BRANDS // Informatologia (Zagreb), 54 (2021), 1-2; 46-62. doi: 10.32914/I.54.1-2.5

Podaci o odgovornosti

Kučiš, Vlasta ; Hadžić, Slobodan ; Kupinić, Guščić, Darja

engleski

DECONSTRUCTION OF A FACEBOOK CAMPAIGN MODEL ON THE EXAMPLE OF THREE BRANDS

Autori u ovom radu predstavili su rezultate istraživanja metodom analize sadržaja Facebook kampanja koje vode komercijalne robne marke ili brendovi. Svaka robna marka ili brend želi povećati aktivnost slijedbenika na svojoj Facebook stranici koja se sastoji od lajkova, komentara i dijeljenja. Autori u ovom radu prvenstveno su usredotočeni na analizu oblika i sadržaja Facebook objava i njihovog utjecaja na aktivnosti korisnika. Na temelju analize i proučavanja Facebook profila komunikacije na primjeru tri komercijalne robne marke (pivo, banka i ženske čarape), autori su izgradili matricu za koju vjeruju da je primjenjiva na većinu komercijalnih marki i može se koristiti kao okvir za analizu bilo koje Facebook kampanje, s manjim dodacima i adaptacijama.

content analysis ; campaign deconstruction ; Facebook ; communication ; brand

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54 (1-2)

2021.

46-62

objavljeno

1330-0067

1848-7793

10.32914/I.54.1-2.5

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost