DECONSTRUCTION OF A FACEBOOK CAMPAIGN MODEL ON THE EXAMPLE OF THREE BRANDS (CROSBI ID 291456)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kučiš, Vlasta ; Hadžić, Slobodan ; Kupinić, Guščić, Darja
engleski
DECONSTRUCTION OF A FACEBOOK CAMPAIGN MODEL ON THE EXAMPLE OF THREE BRANDS
Autori u ovom radu predstavili su rezultate istraživanja metodom analize sadržaja Facebook kampanja koje vode komercijalne robne marke ili brendovi. Svaka robna marka ili brend želi povećati aktivnost slijedbenika na svojoj Facebook stranici koja se sastoji od lajkova, komentara i dijeljenja. Autori u ovom radu prvenstveno su usredotočeni na analizu oblika i sadržaja Facebook objava i njihovog utjecaja na aktivnosti korisnika. Na temelju analize i proučavanja Facebook profila komunikacije na primjeru tri komercijalne robne marke (pivo, banka i ženske čarape), autori su izgradili matricu za koju vjeruju da je primjenjiva na većinu komercijalnih marki i može se koristiti kao okvir za analizu bilo koje Facebook kampanje, s manjim dodacima i adaptacijama.
content analysis ; campaign deconstruction ; Facebook ; communication ; brand
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano