Bioetika, Kritička pedagogija, andragogija – prema novoj paradigm znanja (CROSBI ID 700286)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kos, Marko
hrvatski
Bioetika, Kritička pedagogija, andragogija – prema novoj paradigm znanja
Integrativna bioetika kao orijentacijska disciplina novost je na svakoj od diskurzivnih razina. Unutar znanstvenog diskursa postavlja se pitanje može li zadovoljiti kriterije postavljene znanostima tehno-znanstvenog doba. Kao sudionica akademskog diskursa traži finalnu afirmaciju na razini institucije, dok na društveno- političkoj razini još uvijek nastoji ukazati na mogućnost suradnje između znanstvenih i ne- znanstvenih perspektiva i stvoriti platformu za novu vrstu informiranog političkog djelovanja. Zbog svoje ideološke neopterećenosti primorana je stremiti što boljoj razradi i razjašnjenju svog koncepta kako bi ostavila što manje prostora kritici od strane ideološki pregnantnih znanstvenih pristupa. Unutar skupine društveno- humanističkih znanosti, kao zanimljiva platforma za kritiku suvremene znanosti raste kritička pedagogija i njoj bliske andragoške teorije. Stvaranjem veze između kritičke pedagogije, i njoj svojstvenih mehanizama, s integrativnom bioetikom otvara se novo mjesto za poimanje uloge znanosti u suvremenom društvu i njena odnosa spram »živog«. Rad nastoji prikazati probleme suvremene znanosti i razmotriti moguća konceptualna rješenja za njihovo nadilaženje.
Bioetika ; Kritička pedagogija ; andragogija
nije evidentirano
engleski
Bioethics, critical pedagogy, andragogy - towards a new paradigm of knowledge
nije evidentirano
Bioethics ; critical pedagogy ; andragogy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
413-428.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Integrativno mišljenje i nova paradigma znanja
Čović, Ante: Jurić: Hrvoje
Zagreb: Pergamena
978-953-6576-77-7
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096