Utjecaj art terapijskih sadržaja na socijalne i komunikacijske vještine učenika s poremećajem iz autističnog spektra u razrednoj nastavi (CROSBI ID 439756)
Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ana Pšihistal
Degmečić, Dunja
hrvatski
Utjecaj art terapijskih sadržaja na socijalne i komunikacijske vještine učenika s poremećajem iz autističnog spektra u razrednoj nastavi
ilj ovoga rada je prikazati različite primjene art terapijskih sadržaja u odgojne i obrazovne svrhe, kao indirektne metode koja omogućuje učenicima izražavanje misli i osjećaja. Likovni proces može pružiti informacije o razvoju, emocionalnom i kognitivnom funkcioniranju, skrivenim i potisnutim traumama, prenositi i dvosmislene ili kontradiktorne osjećaje i percepcije te kao takav može uvelike utjecati na socijalne kompetencije učenika. Na taj način, učitelji u nastavi mogu lakše doprijeti do učenika koji imaju poteškoća u socijalnim interakcijama i teže se verbalno izražavaju, a posebno učenici s poremećajem iz autističnog spektra. Isto omogućuje pravilniji odabir odgovarajućih odgojnih metoda i pristupa kako nastavi, tako i samom djetetu i razrednoj skupini.
art terapija, poremećaj iz autističnog spektra, socijalne i komunikacijske vještine, obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Influence of art therapeutic contents on social and communicating skills in pupils with autistic spectre disorders
nije evidentirano
Art Therapy, Autism Spectrum Disorder, Social and Communication Skills, Education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
70
24.02.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Osijek