Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj promocije unutar prodavaonice na kupnju odjeće u Hrvatskoj (CROSBI ID 291428)

Prilog u časopisu | stručni rad

Anić, Ivan-Damir ; Mihić, Mirela Utjecaj promocije unutar prodavaonice na kupnju odjeće u Hrvatskoj // Suvremena trgovina (Zagreb), 46 (2021), 1; 14-17

Podaci o odgovornosti

Anić, Ivan-Damir ; Mihić, Mirela

hrvatski

Utjecaj promocije unutar prodavaonice na kupnju odjeće u Hrvatskoj

Ovaj stručni rad analizira utjecaj promocije maloprodavača na kupnju odjeće u Hrvatskoj. Rad se bazira na anketi potrošača. Analizirani su motivi za kupnju odjeće, čimbenici koji utječu na kupnju odjeće, utjecaj promocije unutar prodavaonice na kupnju odjeće, i razlike među kupcima u kupovnom ponašanju. Na kraju rada dane su i preporuke menadžmentu za povećanje prodaje.

Ponašanje potrošača ; kupnja odjeće ; promocija unutar prodavaonice

nije evidentirano

engleski

Impact of In-store promotion on purchases of clothing in Croatia

nije evidentirano

Consumer behavior ; clothing purchases ; in-store promotion

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46 (1)

2021.

14-17

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija