Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Studentske percepcije procesa traženja informacija i primjena strategija učenja (CROSBI ID 439728)

Ocjenski rad | diplomski rad

Grdović, Paula Studentske percepcije procesa traženja informacija i primjena strategija učenja / Juric, Mate (mentor); Zadar, Odjel za informacijske znanosti, . 2021

Podaci o odgovornosti

Grdović, Paula

Juric, Mate

hrvatski

Studentske percepcije procesa traženja informacija i primjena strategija učenja

Kako bi studenti koristili potrebne informacije, prvo ih pronalaze i dobivaju, bilo to slučajno ili s namjerom. Kompetencije učinkovitog pretraživanja informacija mogu se definirati kao skup znanja i vještina pojedinca u traženju informacija u bazama podataka, pomoću kataloga, u knjižnicama i drugim informacijskim izvorima. U radu su opisani značajni modeli informacijske pismenosti s posebnim osvrtom na Kulhlthauin model procesa traženja informacija. Studenti traže informacije za potrebe pisanja zadaća i za potrebe učenja. Pritom koriste niz navika i strategija. Strategije učenja su načini na koje studenti upravljaju procesom učenja na temelju poznavanja svojih sposobnosti, znanja o zadacima koje moraju izvršiti, te na temelju vještina koje im pripomažu prilikom usvajanja novog gradiva. Između ostalog, strategije učenja obuhvaćaju određivanje ciljeva i planiranje unutar akademskih obveza. Također, obuhvaćaju organiziranje informacija prilikom procesa učenja koje se sastoji od metoda učenja koje sami odabiru, a kasnije i primjenjuju. Rad prikazuje istraživanje o studentskim navikama učenja i ponašanja prilikom procesa traženja informacija za potrebe pisanja studentskih zadaća. Istraživanje je provedeno pomoću online ankete, a sudionici su studenti Sveučilišta u Zadru.

proces traženja informacija ; ISP model ; strategije učenja ; korištenje knjižnice ; Google generacija ; motivacija

nije evidentirano

engleski

Students' perceptions of the information search process and application of learning strategies

nije evidentirano

information search process ; ISP model ; learning strategies ; library use ; Google generation ; motivation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

81

26.02.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Odjel za informacijske znanosti

Zadar

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti