Opremljenost škola informacijskom i komunikacijskom tehnologijom za potrebe uvođenja predmeta informatika kao obveznog predmeta u sklopu projekta Škola za život (CROSBI ID 291310)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Topljak, Anita ; Oreški, Predrag
hrvatski
Opremljenost škola informacijskom i komunikacijskom tehnologijom za potrebe uvođenja predmeta informatika kao obveznog predmeta u sklopu projekta Škola za život
U školskoj godini 2018./2019., kao dio Cjelovite kurikularne reforme i projekta Škola za život, nastavni predmet Informatika izvodio se kao obvezni za 5. i 6. razred te je ostao izborni za 7. i 8. razred, a od školske godine 2020./2021. postao je izborni predmet u razrednoj nastavi. Istraživanje prikazano u ovom radu obuhvaća opremljenost i spremnost škola za izvođenje nastave predmeta Informatika uz pomoć informacijske i komunikacijske tehnologije. Istraživanje je provedeno na uzorku od 100 (N=100) učitelja i nastavnika informatike u Republici Hrvatskoj. Analizom prikupljenih rezultata provedenog istraživanja utvrđuju se zaključci vezani uz tehnološke uvjete i poteškoće s kojima se učitelji i nastavnici susreću u izvođenju nastave predmeta Informatika. Rezultati istraživanja, između ostalog, pokazuju da škole nemaju ujednačenu kvalitetu i brzinu internetske veze, a najčešće navođena poteškoća zastarjela je informacijska i komunikacijska oprema kao i nedostatak računala i prostora za izvođenje nastave.
informatika ; Cjelovita kurikularna reforma ; Škola za život ; informacijsko-komunikacijska tehnologija
nije evidentirano
engleski
Equipping Schools with Information and Communication Technology for the Needs of Introducing the Subject of Informatics as a Compulsory Subject as Part of the School for Life Project
nije evidentirano
Computer Science ; Comprehensive curriculum reform ; School for Life ; Information and Communication Technology
nije evidentirano