Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1112589

Koncept mаrke u kontekstu izgrаdnje kulturnog identitetа


Mulović, Ana
Koncept mаrke u kontekstu izgrаdnje kulturnog identitetа // II naučna konferencija Savremena umetnička praksa, medijska pismenost, kulturni identitet i društveni razvoj
Beograd, Srbija, 2014. str. 11-111 (predavanje, recenziran, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 1112589 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Koncept mаrke u kontekstu izgrаdnje kulturnog identitetа
(Brand concept in the context of cultural identity development)

Autori
Mulović, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Skup
II naučna konferencija Savremena umetnička praksa, medijska pismenost, kulturni identitet i društveni razvoj

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 20. 11. 2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
marka, kultura, kulturni identitet, meke moći, nacionalni identitet
(brand, culture, culture identity, soft power, national identity)

Sažetak
Holistički marketing bavi se razvojem i izgradnjom strategije marke gotovo za sve što nas okružuje. Marke razvijamo ne samo za proizvod, uslugu, osobu, grad/državu ili organizaciju, već marketinški stručnjaci strategiju marke kreiraju za marke iskustva, događaje, imovinu, informacije, ideje ali i šire. Ključno mjesto najveće borbe 21. stoljeća eminentni stručnjaci vide upravo na području kulture pritom naglašavajući borbu za održivi razvoj, kulturnu te biološku raznolikost. Prednost kulturnog identiteta upravo leži u činjenici da može biti znatno širi od granica jedne sredine. Naime, kulturni identitet odgovara na pitanje o čovjekovom mjestu u svijetu. Rad razlaže meke moći te ključne izvore moći naglašavajući univerzalnost kulture u pojedinoj državi i njezinu sposobnost stvaranja institucija koje upravljaju raznim područjima na međunarodnoj sceni.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Ana Mulović Trgovac (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

fkm.megatrend.edu.rs

Citiraj ovu publikaciju:

Mulović, Ana
Koncept mаrke u kontekstu izgrаdnje kulturnog identitetа // II naučna konferencija Savremena umetnička praksa, medijska pismenost, kulturni identitet i društveni razvoj
Beograd, Srbija, 2014. str. 11-111 (predavanje, recenziran, sažetak, ostalo)
Mulović, A. (2014) Koncept mаrke u kontekstu izgrаdnje kulturnog identitetа. U: II naučna konferencija Savremena umetnička praksa, medijska pismenost, kulturni identitet i društveni razvoj.
@article{article, author = {Mulovi\'{c}, A.}, year = {2014}, pages = {11-111}, keywords = {marka, kultura, kulturni identitet, meke mo\'{c}i, nacionalni identitet}, title = {Koncept mаrke u kontekstu izgrаdnje kulturnog identitetа}, keyword = {marka, kultura, kulturni identitet, meke mo\'{c}i, nacionalni identitet}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Mulovi\'{c}, A.}, year = {2014}, pages = {11-111}, keywords = {brand, culture, culture identity, soft power, national identity}, title = {Brand concept in the context of cultural identity development}, keyword = {brand, culture, culture identity, soft power, national identity}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font