Pregled bibliografske jedinice broj: 1112589
Koncept mаrke u kontekstu izgrаdnje kulturnog identitetа
Koncept mаrke u kontekstu izgrаdnje kulturnog identitetа // II naučna konferencija Savremena umetnička praksa, medijska pismenost, kulturni identitet i društveni razvoj
Beograd, Srbija, 2014. str. 11-111 (predavanje, recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1112589 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koncept mаrke u kontekstu izgrаdnje kulturnog
identitetа
(Brand concept in the context of cultural identity
development)
Autori
Mulović, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Skup
II naučna konferencija Savremena umetnička praksa, medijska pismenost, kulturni identitet i društveni razvoj
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 20.11.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
marka, kultura, kulturni identitet, meke moći, nacionalni identitet
(brand, culture, culture identity, soft power, national identity)
Sažetak
Holistički marketing bavi se razvojem i izgradnjom strategije marke gotovo za sve što nas okružuje. Marke razvijamo ne samo za proizvod, uslugu, osobu, grad/državu ili organizaciju, već marketinški stručnjaci strategiju marke kreiraju za marke iskustva, događaje, imovinu, informacije, ideje ali i šire. Ključno mjesto najveće borbe 21. stoljeća eminentni stručnjaci vide upravo na području kulture pritom naglašavajući borbu za održivi razvoj, kulturnu te biološku raznolikost. Prednost kulturnog identiteta upravo leži u činjenici da može biti znatno širi od granica jedne sredine. Naime, kulturni identitet odgovara na pitanje o čovjekovom mjestu u svijetu. Rad razlaže meke moći te ključne izvore moći naglašavajući univerzalnost kulture u pojedinoj državi i njezinu sposobnost stvaranja institucija koje upravljaju raznim područjima na međunarodnoj sceni.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti