Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Koncept mаrke u kontekstu izgrаdnje kulturnog identitetа (CROSBI ID 700118)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Mulović, Ana Koncept mаrke u kontekstu izgrаdnje kulturnog identitetа. 2014. str. 11-111

Podaci o odgovornosti

Mulović, Ana

hrvatski

Koncept mаrke u kontekstu izgrаdnje kulturnog identitetа

Holistički marketing bavi se razvojem i izgradnjom strategije marke gotovo za sve što nas okružuje. Marke razvijamo ne samo za proizvod, uslugu, osobu, grad/državu ili organizaciju, već marketinški stručnjaci strategiju marke kreiraju za marke iskustva, događaje, imovinu, informacije, ideje ali i šire. Ključno mjesto najveće borbe 21. stoljeća eminentni stručnjaci vide upravo na području kulture pritom naglašavajući borbu za održivi razvoj, kulturnu te biološku raznolikost. Prednost kulturnog identiteta upravo leži u činjenici da može biti znatno širi od granica jedne sredine. Naime, kulturni identitet odgovara na pitanje o čovjekovom mjestu u svijetu. Rad razlaže meke moći te ključne izvore moći naglašavajući univerzalnost kulture u pojedinoj državi i njezinu sposobnost stvaranja institucija koje upravljaju raznim područjima na međunarodnoj sceni.

marka, kultura, kulturni identitet, meke moći, nacionalni identitet

nije evidentirano

engleski

Brand concept in the context of cultural identity development

nije evidentirano

brand, culture, culture identity, soft power, national identity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

11-111.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

II naučna konferencija Savremena umetnička praksa, medijska pismenost, kulturni identitet i društveni razvoj

predavanje

20.11.2014-20.11.2014

Beograd, Srbija

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti