Koncept mаrke u kontekstu izgrаdnje kulturnog identitetа (CROSBI ID 700118)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Mulović, Ana
hrvatski
Koncept mаrke u kontekstu izgrаdnje kulturnog identitetа
Holistički marketing bavi se razvojem i izgradnjom strategije marke gotovo za sve što nas okružuje. Marke razvijamo ne samo za proizvod, uslugu, osobu, grad/državu ili organizaciju, već marketinški stručnjaci strategiju marke kreiraju za marke iskustva, događaje, imovinu, informacije, ideje ali i šire. Ključno mjesto najveće borbe 21. stoljeća eminentni stručnjaci vide upravo na području kulture pritom naglašavajući borbu za održivi razvoj, kulturnu te biološku raznolikost. Prednost kulturnog identiteta upravo leži u činjenici da može biti znatno širi od granica jedne sredine. Naime, kulturni identitet odgovara na pitanje o čovjekovom mjestu u svijetu. Rad razlaže meke moći te ključne izvore moći naglašavajući univerzalnost kulture u pojedinoj državi i njezinu sposobnost stvaranja institucija koje upravljaju raznim područjima na međunarodnoj sceni.
marka, kultura, kulturni identitet, meke moći, nacionalni identitet
nije evidentirano
engleski
Brand concept in the context of cultural identity development
nije evidentirano
brand, culture, culture identity, soft power, national identity
nije evidentirano
Podaci o prilogu
11-111.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
II naučna konferencija Savremena umetnička praksa, medijska pismenost, kulturni identitet i društveni razvoj
predavanje
20.11.2014-20.11.2014
Beograd, Srbija