Utjecaj boje na proces donošenja odluka korisnika prilikom interakcije s računalom (CROSBI ID 700104)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Miličić, Ivana ; Bukovac, Helena
hrvatski
Utjecaj boje na proces donošenja odluka korisnika prilikom interakcije s računalom
Boja je izrazito bitan element dizajna sučelja koji za korisnika uvijek ima višeslojna značenja. Percepcija boje događa se na različitim nivoima i njen psihološki učinak uvjetovan je cijelim nizom fizičkih, kulturološko-društvenih, iskustvenih i osobnih faktora. Strateškom upotrebom boje na kontrolama sučelja može se bitno utjecati na odluke korisnika i vrijeme koje je potrebno da bi ih korisnik donio. Za potrebe ovog rada provedeno je ispitivanje korisničkog iskustva s ciljem provjere toga kako boje utječu na korisnike digitalnih proizvoda. Metodama testiranja prvog klika, višestrukog izbora i testom preferencija ispitane su reakcije korisnika, kao i uspoređeno vrijeme potrebno za obavljanje standardnih akcija.
korisničko iskustvo ; boja ; ispitivanje korisničkog iskustva ; percepcija
nije evidentirano
engleski
The impact of color on a users decision making during human-computer interaction
nije evidentirano
user experience ; color ; user experience testing ; perception
nije evidentirano
Podaci o prilogu
50-50.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik sažetaka - Book of abstracts "Blaž Baromić 2019."
Mikota, Miroslav
Zagreb: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu
1848-6142
Podaci o skupu
23. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić
poster
11.09.2019-14.09.2019
Senj, Hrvatska