Promocija proizvoda u glazbenoj industriji (CROSBI ID 439560)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Ćorić, Marija
Komarac, Tanja
hrvatski
Promocija proizvoda u glazbenoj industriji
Završni rad istražuje ulogu promocije proizvoda u glazbenoj industriji. Cilj rada je opisati elemente promotivnog miksa karakteristične za proizvode u glazbenoj industrije. Proizvod glazbene industrije nije klasični proizvod široke potrošnje jer ima umjetničku vrijednost te je izrazito osjetljiv na inovativne i tehnološke promjene. Promocija takvih proizvoda je izrazito zahtjevna jer zahtijeva prilagođavanje komunikacijskih poruka novim dinamičnim medijima. U radu je prikazano kako izabrani glazbeni sastav (Brkovi) koristi elemente promotivnog miksa u svrhu promocije proizvoda (glazbe). Korišteno je metoda dubinskog intervjua uz podsjetnik za intervju kao instrument istraživanja. Otkriveno je kako istraživani glazbeni sastav najviše koristi odnose s javnošću i unapređenju prodaje, dok osobnu prodaju ne koriste uopće. U promociji se oslanjaju i na marketinga „od usta do usta“ uz korištenje prednosti različitih društvenih mreža za promociju glazbenih proizvoda (glazbe i povezanih proizvoda). Ograničenja rada su vezana uz korištenu metodologiju istraživanja, odnosno istraživao se samo jedan slučaj.
elementi promotivnog miksa, proizvodi, glazbena industrija, poslovni slučaj
nije evidentirano
engleski
Product promotion in the music industry
nije evidentirano
promotional mix, products, music industry, case study
nije evidentirano
Podaci o izdanju
38
23.02.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb