Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Promocija proizvoda u glazbenoj industriji (CROSBI ID 439560)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Ćorić, Marija Promocija proizvoda u glazbenoj industriji / Komarac, Tanja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2021

Podaci o odgovornosti

Ćorić, Marija

Komarac, Tanja

hrvatski

Promocija proizvoda u glazbenoj industriji

Završni rad istražuje ulogu promocije proizvoda u glazbenoj industriji. Cilj rada je opisati elemente promotivnog miksa karakteristične za proizvode u glazbenoj industrije. Proizvod glazbene industrije nije klasični proizvod široke potrošnje jer ima umjetničku vrijednost te je izrazito osjetljiv na inovativne i tehnološke promjene. Promocija takvih proizvoda je izrazito zahtjevna jer zahtijeva prilagođavanje komunikacijskih poruka novim dinamičnim medijima. U radu je prikazano kako izabrani glazbeni sastav (Brkovi) koristi elemente promotivnog miksa u svrhu promocije proizvoda (glazbe). Korišteno je metoda dubinskog intervjua uz podsjetnik za intervju kao instrument istraživanja. Otkriveno je kako istraživani glazbeni sastav najviše koristi odnose s javnošću i unapređenju prodaje, dok osobnu prodaju ne koriste uopće. U promociji se oslanjaju i na marketinga „od usta do usta“ uz korištenje prednosti različitih društvenih mreža za promociju glazbenih proizvoda (glazbe i povezanih proizvoda). Ograničenja rada su vezana uz korištenu metodologiju istraživanja, odnosno istraživao se samo jedan slučaj.

elementi promotivnog miksa, proizvodi, glazbena industrija, poslovni slučaj

nije evidentirano

engleski

Product promotion in the music industry

nije evidentirano

promotional mix, products, music industry, case study

nije evidentirano

Podaci o izdanju

38

23.02.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija