ZNANSTVENIK U KOLIJEVCI: ŠTO NAM RANO UČENJE KAZUJE O UMU (CROSBI ID 788565)
Druge vrste radova | prijevod
Podaci o odgovornosti
Alison Gopnik, Andrew N. Meltzoff & Patricia K. Kuhn ; Prijevod: Gordana Kuterovac Jagodić
hrvatski
ZNANSTVENIK U KOLIJEVCI: ŠTO NAM RANO UČENJE KAZUJE O UMU
Knjiga Znanstvenik u kolijevci: što nam rano učenja kazuje o umu pokušava odgovoriti na pitanja kao što su: Što djeca uče o ljudima, Što djeca uče o stvarima, Što djeca uče o jeziku, Što su znanstvenici naučili o dječjim umovima ili Što su znanstvenici saznali o dječjem mozgu. Iako su autori vrhunski svjetski znanstvenici u svojim područjima, njihov stil pisanja i rječnik čini ovu briljantnu knjigu pristupačnom i razumljivom najširem krugu čitatelja.
rano učenje, dječji razvoj, kognitivni razvoj, razvoj govora
nije evidentirano
engleski
The Scientist in the Crib: What Early Learning Tells Us About the Mind. New York: Perennial
nije evidentirano
early learning, child development, cognitive development, language development
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Harper Collins Publishers ; Zagreb: EDUCA
2001.
nije evidentirano
objavljeno
953-6101-54-8