Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ZNANSTVENIK U KOLIJEVCI: ŠTO NAM RANO UČENJE KAZUJE O UMU (CROSBI ID 788565)

Druge vrste radova | prijevod

Alison Gopnik, Andrew N. Meltzoff & Patricia K. Kuhn ; Prijevod: Gordana Kuterovac Jagodić ZNANSTVENIK U KOLIJEVCI: ŠTO NAM RANO UČENJE KAZUJE O UMU // Harper Collins Publishers ; Zagreb: EDUCA. 2001.

Podaci o odgovornosti

Alison Gopnik, Andrew N. Meltzoff & Patricia K. Kuhn ; Prijevod: Gordana Kuterovac Jagodić

hrvatski

ZNANSTVENIK U KOLIJEVCI: ŠTO NAM RANO UČENJE KAZUJE O UMU

Knjiga Znanstvenik u kolijevci: što nam rano učenja kazuje o umu pokušava odgovoriti na pitanja kao što su: Što djeca uče o ljudima, Što djeca uče o stvarima, Što djeca uče o jeziku, Što su znanstvenici naučili o dječjim umovima ili Što su znanstvenici saznali o dječjem mozgu. Iako su autori vrhunski svjetski znanstvenici u svojim područjima, njihov stil pisanja i rječnik čini ovu briljantnu knjigu pristupačnom i razumljivom najširem krugu čitatelja.

rano učenje, dječji razvoj, kognitivni razvoj, razvoj govora

nije evidentirano

engleski

The Scientist in the Crib: What Early Learning Tells Us About the Mind. New York: Perennial

nije evidentirano

early learning, child development, cognitive development, language development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Harper Collins Publishers ; Zagreb: EDUCA

2001.

nije evidentirano

objavljeno

953-6101-54-8

Povezanost rada

Psihologija