Kamishibai-novi pripovjedački kontekst usmene književnosti u radu s djecom predškolske dobi (CROSBI ID 291032)
Prilog u časopisu | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Vidović Schreiber, Tea-Tereza
hrvatski
Kamishibai-novi pripovjedački kontekst usmene književnosti u radu s djecom predškolske dobi
Doprinos ovog rada jest to što se njim pokušava ukazati na važnost pripovijedanja u djetinjstvu s osobitim naglaskom na usmenoknjiževne vrste (brzalice, pjesme, molitve, basne, bajke, predaje, legende, anegdote, pričanja iz života, pričanja iz djetinjstva itd.) kako iz nacionalne tako i iz svjetske tradicijske književnosti u kontekstu kamishibaia, čime se njeguje jezična i književna baština kao jedan od izraza identiteta, a razvija i osjećaj prihvaćanja drugih kultura i civilizacija.
dijete ; kamishibai ; usmenaknjiževnost ; pripovijedanje
nije evidentirano
engleski
Kamishibai — A New Narrative Context of Oral Literature in Working with Preschool Children
nije evidentirano
child ; kamishibai ; oral literature ; narration
nije evidentirano