Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kamishibai-novi pripovjedački kontekst usmene književnosti u radu s djecom predškolske dobi (CROSBI ID 291032)

Prilog u časopisu | ostalo | domaća recenzija

Vidović Schreiber, Tea-Tereza Kamishibai-novi pripovjedački kontekst usmene književnosti u radu s djecom predškolske dobi // Hrvatska obzorja, 3 (2019), 57-69

Podaci o odgovornosti

Vidović Schreiber, Tea-Tereza

hrvatski

Kamishibai-novi pripovjedački kontekst usmene književnosti u radu s djecom predškolske dobi

Doprinos ovog rada jest to što se njim pokušava ukazati na važnost pripovijedanja u djetinjstvu s osobitim naglaskom na usmenoknjiževne vrste (brzalice, pjesme, molitve, basne, bajke, predaje, legende, anegdote, pričanja iz života, pričanja iz djetinjstva itd.) kako iz nacionalne tako i iz svjetske tradicijske književnosti u kontekstu kamishibaia, čime se njeguje jezična i književna baština kao jedan od izraza identiteta, a razvija i osjećaj prihvaćanja drugih kultura i civilizacija.

dijete ; kamishibai ; usmenaknjiževnost ; pripovijedanje

nije evidentirano

engleski

Kamishibai — A New Narrative Context of Oral Literature in Working with Preschool Children

nije evidentirano

child ; kamishibai ; oral literature ; narration

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3

2019.

57-69

objavljeno

1330-2957

Povezanost rada

Književnost