Utjecaj korištenja vizualizacije za algoritme sortiranja u online nastavi (CROSBI ID 439425)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Udiljak, Lucija
Boljat, Ivica
Mladenović, Monika
hrvatski
Utjecaj korištenja vizualizacije za algoritme sortiranja u online nastavi
Mnoga istraživanja su se bavila ispitivanjem utjecaja vizualizacije na učenje. U ovom radu se to isto ispituje u online okruženju. Republika Hrvatska je u ožujku 2020. bila primorana u potpunosti prijeći sa face-to-face nastave na online nastavu. Ovakva iznenadna promjena je zahtijevala disciplinu kako kod učenika tako i kod nastavnika. Cilj ovog rada je prvenstveno bio ispitati razlike u znanju učenika ovisno o pristupu poučavanja algoritama sortiranja. Također su ispitani i stavovi učenika o aktualnom provođenju online nastave. Pokazano je da učenici za čije su poučavanje korišteni vizualizacijski alati nisu pokazali bolje rezultate od učenika kojima se pristupalo na klasičan način. Također je utvrđeno kako učenici nemaju izrazito negativan stav prema online nastavi, mada su svjesni njenih nedostataka.
Vizualizacija ; online nastava ; algoritmi sortiranja ; selection sort ; poučavanje
nije evidentirano
engleski
The impact of using visualizations for sorting algorithms in online teaching
nije evidentirano
Visualization ; online teaching ; sorting algorithms ; selection sort ; teaching
nije evidentirano
Podaci o izdanju
66
30.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Split
Povezanost rada
Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne tehničke znanosti, Obrazovne znanosti, Računarstvo