Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi učenika prema nastavi na daljinu (CROSBI ID 439424)

Ocjenski rad | diplomski rad

Krstanović, Ana Stavovi učenika prema nastavi na daljinu / Boljat, Ivica (mentor); Mladenović, Monika (neposredni voditelj). Split, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, . 2020

Podaci o odgovornosti

Krstanović, Ana

Boljat, Ivica

Mladenović, Monika

hrvatski

Stavovi učenika prema nastavi na daljinu

U ožujku 2020. godine Republika Hrvatska je uvela nastavu na daljinu. Kako je u reformu obrazovanja 2017. godine uključena i digitalna transformacija, u Hrvatskoj je bilo moguće pokrenuti ovakav oblik nastave. Ova promjena je bila novost za sve učenike i nastavnike te je zahtijevala njihovu prilagodbu. Cilj ovog rada bilo je ispitati stavove učenika o nastavi na daljinu. Zaključak je kako učenici osnovnih škola imaju pozitivniji stav prema radu nastavnika u nastavi na daljinu općenito i iz predmeta Informatika u odnosu na učenike srednjih škola, a učenici 7. i 8. razreda imaju pozitivniji stav prema nastavi na daljinu općenito s obzirom na klasičnu nastavu u odnosu na učenike 5. i 6. razreda. Učenice ulažu više napora u praćenje nastave na daljinu u odnosu na učenike.

nastava na daljinu ; informatika ; istraživanje ; učenik ; osnovna škola ; srednja škola

nije evidentirano

engleski

Students' attitudes towards online classes

nije evidentirano

online classes ; informatics ; survey ; student ; elementary school ; high school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

71

30.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne tehničke znanosti, Obrazovne znanosti, Računarstvo

Poveznice