Stavovi učenika prema nastavi na daljinu (CROSBI ID 439424)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Krstanović, Ana
Boljat, Ivica
Mladenović, Monika
hrvatski
Stavovi učenika prema nastavi na daljinu
U ožujku 2020. godine Republika Hrvatska je uvela nastavu na daljinu. Kako je u reformu obrazovanja 2017. godine uključena i digitalna transformacija, u Hrvatskoj je bilo moguće pokrenuti ovakav oblik nastave. Ova promjena je bila novost za sve učenike i nastavnike te je zahtijevala njihovu prilagodbu. Cilj ovog rada bilo je ispitati stavove učenika o nastavi na daljinu. Zaključak je kako učenici osnovnih škola imaju pozitivniji stav prema radu nastavnika u nastavi na daljinu općenito i iz predmeta Informatika u odnosu na učenike srednjih škola, a učenici 7. i 8. razreda imaju pozitivniji stav prema nastavi na daljinu općenito s obzirom na klasičnu nastavu u odnosu na učenike 5. i 6. razreda. Učenice ulažu više napora u praćenje nastave na daljinu u odnosu na učenike.
nastava na daljinu ; informatika ; istraživanje ; učenik ; osnovna škola ; srednja škola
nije evidentirano
engleski
Students' attitudes towards online classes
nije evidentirano
online classes ; informatics ; survey ; student ; elementary school ; high school
nije evidentirano
Podaci o izdanju
71
30.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Split
Povezanost rada
Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne tehničke znanosti, Obrazovne znanosti, Računarstvo