Uloga učitelja i nastavnika Informatike u online nastavi (CROSBI ID 439423)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Banović, Ana
Boljat, Ivica
Mladenović, Monika
hrvatski
Uloga učitelja i nastavnika Informatike u online nastavi
Hrvatska je ispred mnogih država svijeta što se tiče Informatike u obrazovanju jer ima definiran kurikulum kao i propisane kompetencije koje svaki učitelj/nastavnik treba imati. Uvođenje online nastave u Republici Hrvatskoj bilo je olakšano zbog programa digitalizacije škola koji je pokrenut 2017. godine. Cilj ovog rada bio je ispitati razlike u stavovima učitelja i nastavnika Informatike o online nastavi te način provedbe online sata: od izbora materijala pa sve do organizacije vrednovanja. Istraživanje se fokusiralo i na administrativno-informatičke poslove. Učitelji i nastavnici Informatike imali su ključnu ulogu u organizaciji online nastave na razini škole. Rezultati su pokazali kako su učitelji/nastavnici neadekvatno nagrađeni i opterećeni administrativno-informatičkim poslovima u školama, što se prenijelo i na online nastavu.
Informatika ; nastavnik ; učitelj ; online nastava ; kurikulum ; materijali ; vrednovanje ; administrativno-informatički poslovi ;
nije evidentirano
engleski
The role of the Informatics teacher in an online environment
nije evidentirano
informatics ; teacher ; online classes ; curriculum ; materials ; evaluation ; administrative, IT ;
nije evidentirano
Podaci o izdanju
72
30.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Split
Povezanost rada
Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne tehničke znanosti, Obrazovne znanosti, Računarstvo