Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mrežne igre prilagođene arapskim govornicima kao potpora učenju hrvatskoga (CROSBI ID 699897)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Matijević, Maja ; Mihaljević, Josip Mrežne igre prilagođene arapskim govornicima kao potpora učenju hrvatskoga // HINIZ – HRVATSKI INOJEZIČNI / Jelaska, Zrinka ; Gligorić, Igor Marko (ur.). Zagreb : Klagenfurt: Hrvatsko filološko društvo – Institut für Slawistik, 2020. str. 153-174

Podaci o odgovornosti

Matijević, Maja ; Mihaljević, Josip

hrvatski

Mrežne igre prilagođene arapskim govornicima kao potpora učenju hrvatskoga

U ovome radu opisat će se motivacija za izradu, sadržaj i evaluacija mrežnih elektroničkih igara prilagođenih arapskim govornicima koji uče hrvatski. Nastanak igara motivi-ran je potrebama polaznika dvaju tečajeva za azilante i tražitelje azila na Croaticumu, a sadržajno se tematiziraju početne razine u učenju hrvatskoga ‒ abeceda i osnovni leksik. Sadržaj se sastoji od uvodne interaktivne stranice i pet mrežnih igara kojima se nastoji povećati korisnikova osviještenost odnosa između glasa i slova u hrvatskome jeziku. Igre su Prepoznavanje slova u riječi, Prepoznavanje točno napisane riječi, Pamtilica, Premetaljka i Vješala, a dostupne su na stranici Nauči hrvatsku abecedu!. Upute su, osim na hrvatskome, napisane i na arapskome jeziku kako bi se smanjio početni strah od učenja. Napravljeno je pilot-istraživanje u kojemu je igre ocijenilo deset studenata koji su položili ispit na institucionaliziranome tečaju na Croaticumu i koji su izvorni govornici arapskoga jezika. Ispitanici tvrde da su igre zanimljive i da bi ih preporučili prijateljima koji uče hrvatski. Suradnja s izvornim govornicima arapskoga korisna je radi unapređivanja postojećega interaktivnog obrazovnog sadržaja i radi razvijanja novih sadržaja i elektroničkih igara za učenje hrvatskoga jezika.

elektroničke igre, govornici arapskoga jezika, hrvatska abeceda, interaktivni obrazovni sadržaj, osnovni hrvatski leksik, pilot-istraživanje

nije evidentirano

engleski

Web Games for Arabic Speakers as a Support for Learning Croatian

nije evidentirano

electronic games, speakers of Arabic, Croatian alphabet, interactive educational content, basic Croatian vocabulary, pilot-research

nije evidentirano

Podaci o prilogu

153-174.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

HINIZ – HRVATSKI INOJEZIČNI

Jelaska, Zrinka ; Gligorić, Igor Marko

Zagreb : Klagenfurt: Hrvatsko filološko društvo – Institut für Slawistik

978-953-296-189-8

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Kroatologija, Obrazovne znanosti