Analiza stanja i kretanja vrijednosti najvrijednijih svjetskih brendova (CROSBI ID 439408)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Penavić, Mirko
Knežević, Danijel
hrvatski
Analiza stanja i kretanja vrijednosti najvrijednijih svjetskih brendova
Ovaj rad je govorio o brandovima, tj. prijevod na hrvatskom jeziku glasio bi markama, no za potrebe rada koristit će se engleski naziv brand (eng. brand). Marka nije direktno dobar prijevod engleskog pojma brand. Marka ili brand su nastojanje da proizvođač označi svoj proizvod ili uslugu kako bi se razlikovao od sličnih supstituta. Markiranjem ili brandiranjem proizvoda potrošač može znati tko ga je proizveo i imati određenu garanciju kvalitete koju proizvođač garantira svojim žigom. Radom se pokušalo objasniti zašto je brand bitan u današnjem poslovanju, a u kasnijem dijelu rada analizirano je top sto brandova po listi portala „BrandZ“. Nadalje, u radu su sagledani odnosi i promjene u poslovanju najvećih sto brandova u zadnjih deset godina i kroz promjene u rejtingu brandova i njihovom odnosu na listi sto najboljih objašnjene su globalne promjene u poslovnom svijetu i poslovanju uopće. Rad je pratio ekspanziju novih brandova i stanje starijih brandova koji tradicionalno drže mjesto među sto najboljih. Analizom sekundarnih podataka ustanovljene su promjene do kojih dolazi u poslovnom svijetu i kako će se u budućnosti te promjene dalje razvijati. Analiza stanja i kretanja vrijednosti najvrjednijih svjetskih brandova korisna je i za poduzeća ili osobe koje tek kreću u određene poslovne pothvate, dok se analizom top sto poduzeća mogu predvidjeti kretanja na globalnoj razini koja ih mogu pripremiti za djelovanja na lokalnoj razini. Također, analizom najboljih sto poduzeća u zadnjih deset godina moguće je pratiti kretanja poslovanja i jačanje određenih industrija i jačanje poslovanja u pojedinim zemljama. Time se može dobiti uvid u moguća dobra poslovna ulaganja.
brend, najvrijedniji svjetski brendovi, BrandZ, analiza brendova
nije evidentirano
engleski
Analysis of the state and trends in the value of the world's most valuable brands
nije evidentirano
brand, world's most valubale brands, BrandZ, brand analysis
nije evidentirano
Podaci o izdanju
68
16.02.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Europska poslovna škola Zagreb
Zagreb, Republika Hrvatska