Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Turbo rotori - karakteristike i mogućnosti primjene (CROSBI ID 439404)

Ocjenski rad | diplomski rad

Zvonarić, Matija Turbo rotori - karakteristike i mogućnosti primjene / Barišić, Ivana (mentor); Osijek, Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek, 2019

Podaci o odgovornosti

Zvonarić, Matija

Barišić, Ivana

hrvatski

Turbo rotori - karakteristike i mogućnosti primjene

Cilj ovog diplomskog rada je upoznati se s turbo kružnim raskrižjima, njihovim razvitkom, karakteristikama te mogućnostima primjene. Turbo kružna raskrižja su kanalizirana raskrižja sa spiralnim tokom prometa koja omogućuju veliku sigurnost prometa. Odabrano je postojeće raskrižje u razini koje se nalazi na križanju Vukovarske ulice i Ulice kralja Petra Svačića. Na predmetnom raskrižju je provedeno terensko brojanje prometa na osnovu kojega je donesen zaključak da je raskrižje potrebno rekonstruirati. Kao adekvatno rješenje rekonstrukcije odabrano je turbo kružno raskrižje. U ovom radu je turbo kružo raskrižje projektirano na dva načina. Prvo projektno rješenje izrađeno je u programu AutoCAD koristeći Smjernice za projektiranje kružnih raskrižja sa spiralnim tokom kružnog kolnika na državnim cestama (Građevinski fakultet Sveučilišta u Rijeci, Hrvatske ceste, 2014) , a drugo u programu Torus. Torus je software za projektiranje kružnih i turbo kružnih raskrižja koji svojim alatima uvelike olakšava postupak projektiranja.

kružno raskrižje; turbo kružno raskrižje; rekonstrukcija; prometni tok; Torus

nije evidentirano

engleski

Turbo roundabouts - characteristics and possible applications

The aim of this thesis is to get acquainted with turbo roundabouts, their development, characteristics and possibilities of application. Turbo roundabouts are ducted crossroads with a spiral traffic flow that provides high traffic safety. Chosen crossroad at the same level is situated on intesection of Vukovarska ulica and Ulica kralja Petra Svačića. At the selected intersection was conducted field traffic count, on which basis it was concluded that the intersection should be reconstructed. A turbo roundabout was chosen as an adequate reconstruction solution. In this thesis, a turbo roundabout was constructed in two ways. The first design solution was created in AutoCAD using Guidelines for Design of Roundabouts with Spiral Circulatory Roadway on State Roads (University of Rijeka, Croatian roads, 2014) and the second in Torus software. Torus is a software for the design of roundabouts and turbo roundabouts which makes the designing process easier.

roundabout; turbo roundabout; reconstruction; traffic flow; Torus

nije evidentirano

Podaci o izdanju

70

30.09.2019.

obranjeno

urn:nbn:hr:133:696568

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Građevinarstvo

Poveznice