Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nova perspektiva obiteljskih putovanja (CROSBI ID 290877)

Prilog u časopisu | stručni rad

Matošević Radić, Mijana ; Jukić, Ivona Nova perspektiva obiteljskih putovanja // UHPA, 10 (2020), 32-35

Podaci o odgovornosti

Matošević Radić, Mijana ; Jukić, Ivona

hrvatski

Nova perspektiva obiteljskih putovanja

Obiteljska putovanja imaju veliki potencijal jer podrazumijevaju putovanja članova obitelji, a tradicionalno se obitelj postavlja u središte ljudskog djelovanja budući da se povezanost djece s članovima obitelji smatra najbližom i najvažnijom emocionalnom vezom između ljudi. Roditelji s djecom kao subjekti obiteljskih putovanja, razlikuju se od drugih turista zbog svoje izrazite usmjerenosti na društvene vrijednosti, poput zajednički provedenog vremena ili stvaranja obiteljskih uspomena. To upućuje da je ključan element obiteljskih putovanja onaj koji ne izbjegava nego uključuje društvene odnose. Putovanja obitelji s djecom zahtijevaju poseban smještaj, prilagođenu prehranu i strukturirano slobodno vrijeme, uključujući posebne cijene koje će zadovoljiti potrebe i zahtjeve ovog tržišnog segmenta. Stoga je za daljnji razvoj obiteljskih putovanja nužna prilagodba svakog detalja putovanja različitim, često i međusobno suprotstavljenim, potrebama roditelja i djece, koja za cilj ima zadovoljstvo svakog člana obitelji, uz kontinuirano nastojanje da se izbjegnu stres i potencijalni konflikti članova obitelji tijekom njihovog odmora. U uvjetima sve užurbanijeg i stresnijeg života putovanja su postala nužna za bijeg iz stresne svakodnevice, a putovanja s članovima obitelji pri tome još pružaju i mogućnosti za jačanje obiteljskih odnosa i uživanje u obiteljskom okruženju. Uvažavajući promjene na tržištu, najviše uspjeha imat će oni organizatori putovanja koji uspiju s klijentima stvoriti „obiteljske odnose“ već u fazi planiranja putovanja što će im omogućiti da na najbolji način razumiju interese i međusobne odnose subjekata obiteljskog putovanja kako bi im mogli ponuditi proizvod koji će nadmašiti njihova očekivanja. Pri tome dodanu vrijednost mogu imati detalji koji se koriste u svrhu iznenađenja, ali i uključivanje tehnoloških inovacija uvijek dragih mlađim generacijama, kao i tehnološki sve naprednijim seniorima.

obiteljsko putovanje ; subjekti obiteljskog putovanja ; tržišni segmenti ; novi trendovi

nije evidentirano

engleski

New perspective of family travels

nije evidentirano

family travel ; family travel subjects ; market segments ; new trends

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10

2020.

32-35

objavljeno

1848-8501

Povezanost rada

Ekonomija