Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrjednovanje i usporedba uspješnosti različitih programa poduke djece neplivača (CROSBI ID 439390)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Lovrić, Mario Vrjednovanje i usporedba uspješnosti različitih programa poduke djece neplivača / Leko, Goran (mentor); Zagreb, Kineziološki fakultet u Zagrebu, . 2018

Podaci o odgovornosti

Lovrić, Mario

Leko, Goran

hrvatski

Vrjednovanje i usporedba uspješnosti različitih programa poduke djece neplivača

Ciljevi ovog istraživanja bili su vrjednovanje i usporedba uspješnosti tri programa poduke djece neplivača jednakih po sadržaju, a različitih po broju sati. Istraživanjem se utvrdila uspješnost testiranih programa poduke neplivača i ponudio optimalan broj sati poduke. Drugi cilj istraživanja bio je vrjednovati svaki pojedini sat poduke i tako odrediti točan broj sati potreban za usvajanje pojedinog elementa poduke neplivača. Uzorak ispitanika sastojao se od učenika i učenica trećih razreda osnovnih škola s područja grada Vinkovaca. Istraživanje je provedeno na vinkovačkom dvoranskom plivalištu „Lenije“. Prije početka istraživanja provedeno je pilot istraživanje kojim su utvrđeni dodatni kriteriji za potrebe istraživanja. Grad Vinkovci i gradske osnovne škole dale su suglasnost za provođenje istraživanja. Testiranje su provele stručne i educirane osobe sa završenim kineziološkim fakultetom. Provedeno istraživanje sastojalo se od tri programa. Prvi program poduke neplivača sastojao se od 12 sati, drugi program od 16 sati, dok je treći program poduke neplivača sastavljen od 20 sati. U svakom od programa učenici su dolazili dva puta tjedno. Na inicijalnom testiranju u svakom pojedinom programu, učenici su bili podijeljeni prema ljestvici procjene znanja plivanja (Grčić- Zubčević, 1994) u dvije skupine. Prvu skupinu činili su neplivači, odnosno učenici koji bi bili ocijenjeni ocjenama od 1-5, dok su drugu skupinu činili neplivači - početnici, odnosno učenici ocijenjeni s ocjenom 5-11. Osim inicijalne provjere učenici su testirani nakon svakog sata poduke neplivača na temelju novih kriterija koji su sastavljeni temeljem pilot projekta za potrebe istraživanja. Obrada podataka je izvršena statističkim paketom STATISTICA 12 (StatSoft, Inc., Tulsa, SAD). Rezultati istraživanja pokazali su uspješnost triju testiranih programa i frekvenciju usvajanja elemenata poduke neplivača u svakom od navedenih programa. Istraživanjem je utvrđeno da program poduke neplivača u trajanju od 12 sati ima uspješnost od 28, 95 %. Program poduke neplivača u trajanju od 16 sati ima uspješnost od 34, 29 %, dok program poduke u trajanju od 20 sati ima uspješnost 76, 00 %. Studijom se utvrdilo koliko je potrebno sati da se usvoji pojedini element poduke neplivača.

poduka neplivača, elementi poduke, vrjednovanje, usporedba, uspješnost poduke neplivača

nije evidentirano

engleski

Evaluation and comparison of performance of diferent training programs for children non- swimmers

nije evidentirano

non-swimmers training, training elements, comparison, non-swimmers training success rate

nije evidentirano

Podaci o izdanju

84

11.12.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Kineziološki fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Kineziologija