Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga strateškog komuniciranja u brendiranju turističke destinacije na primjeru Međimurske županije (CROSBI ID 699831)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Grmuša, Tanja ; Tomulić, Ana Marguerite ; Anđelić, Vedrana Uloga strateškog komuniciranja u brendiranju turističke destinacije na primjeru Međimurske županije // U potrazi za zajedničkim nazivnikom: komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend / Peručić, Doris ; Lekić, Romana ; Dabo, Krešimir (ur.). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2020. str. 26-41

Podaci o odgovornosti

Grmuša, Tanja ; Tomulić, Ana Marguerite ; Anđelić, Vedrana

hrvatski

Uloga strateškog komuniciranja u brendiranju turističke destinacije na primjeru Međimurske županije

U današnjim uvjetima globalizacije turistička regionalizacija te jačanje regionalnoga identiteta i imidža postaju preduvjetom za diferencijaciju i konkurentsku prednost turističke ponude neke nacije. Pritom proces brendiranja destinacije predstavlja temeljni alat za jasno definiranje identiteta i imidža regija, a time i jedna od ključnih zadaća destinacijskoga menadžmenta. Kvalitetno pripremljena komunikacijska i marketinška strategija neminovno povećavaju vidljivost destinacije, ali i utječu na njezin doživljaj kod ljudi. Predmet istraživanja su potencijali turističkoga razvoja kontinentalne Hrvatske, brendiranje županija kao turističkih destinacija i uloga strateškoga komuniciranja u izgradnji imidža županije na primjeru Međimurske županije. Rad donosi studiju slučaja razvoja turističke ponude u Međimurskoj županiji, najsjevernijoj i jednoj od gospodarski najuspješnijih županija u Hrvatskoj u posljednjih deset godina. Međutim, najveća prepreka održavanju pozitivnoga trenda i višega stupnja konkurentnosti svakako predstavlja nedostatak destinacijskoga brenda. Upravo je cilj prijedloga novoga Zakona o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskoga turizma uvođenje novog pristupa promociji Hrvatske kroz uspostavu sustava turističkih zajednica po modelu destinacijske menadžment organizacije (DMO), odgovorne za ukupno upravljanje turističkim područjem. Drugi dio rada donosi kvalitativno istraživanje (metodom dubinskoga intervjua) provedeno u travnju i svibnju 2019. godine na namjernom uzorku od 13 sudionika. Većina sudionika potvrdila je kako uspješno brendiranje pojedine turističke destinacije ovisi o jasno definiranom krovnom brendu, što je zadatak koji Hrvatska još mora ispuniti ukoliko želi istaknuti neistražene potencijale kontinentalnoga dijela i produljiti turističku sezonu na cijelu godinu. Doprinos tomu vide u novom zakonodavnom okviru, dosljednoj primjeni koncepta DMO-a koji bi trebao promijeniti zadaće turističkih zajednica na svim razinama te osigurati njihov usklađen nastup na svim tržištima. Rezultati istraživanja pokazali su kako se uspjeh Međimurske županije temelji na jasno definiranim i mjerljivim strateškim planovima koji su, oslanjajući se na emocionalnu komponentu, istaknuli prednosti prirodnih ljepota, materijalne kulturne baštine i prometne povezanosti, stvorivši tako prepoznatljiv brend koncept.

brendiranje ; strateško komuniciranje ; identitet ; imidž ; turistička destinacija ; destinacijski menadžment ; Međimurska županija

nije evidentirano

engleski

The Role of Strategic Communication in Tourist Destination Branding on the Example of Međimurje County

nije evidentirano

branding ; strategic communication ; identity ; image ; tourist destination ; destination management ; Međimurje County

nije evidentirano

Podaci o prilogu

26-41.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Peručić, Doris ; Lekić, Romana ; Dabo, Krešimir

Zagreb: Veleučilište Edward Bernays

978-953-58317-4-7

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice